سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال میانبر ۳ | میانبر ۳ کی پخش می شود؟

میانبر ۳ کی پخش می شود؟ همچنین زمان دقیق پخش و تکرار سریال میانبر ۳  به همراه اطلاعاتی از پخش فصل سوم سریال میانبر در همین مطلب. تصویربرداری سریال “میانبر” ادامه دارد، بازیگران جدیدی اضافه شده‌اند و مذاکرات با چند بازیگر هم ادامه دارد؛ تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی اعلام کرده است که بعد از پایان پخش سریال “پدرپسری” به آنتن برخواهیم گشت.

پخش و تکرار سریال میانبر ۳
پخش و تکرار سریال میانبر ۳

 فصل اول “میانبر” بهمن‌ماه روی آنتن بود و در شرایط کرونایی فیلمبرداری‌اش را متوقف نکرده است و به عنوان مجموعه ۹۰ قسمتی تلویزیون، این روزها در خیابان جنت‌آباد تهران به فیلمبرداری خودش ادامه می‌دهد، تا ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن بود. البته محمد صالحیان تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی قبل از پخشِ سریال “پدرپسری” اعلام کرده بود که “میانبر” تا پایان ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما است.

این روزها فصل دوم “میانبر” که بخشی روی آنتن رفته و بخشی باقی مانده در خیابان‌های تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیلمبرداری می‌شود. محمد صالحیان در گفت‌وگویی از تولید فصل سوم این سریال تلویزیونی خبر داده است که با مشارکت سیمافیلم و معاونت امور استان‌های صداوسیما ساخته خواهد شد و ان‌شاءالله بعد از پایانِ پخش “پدر پسری” به آنتن برخواهیم گشت.

او به مذاکره با بازیگران جدید و اضافه شدن چند بازیگر اشاره کرد و گفت: اسدالله یکتا، رامین راستاد، عباس محبوب، مهران رجبی، فرشاد احمدزاده و اردشیر کاظمی از بازیگرانی‌اند که به تازگی به این مجموعه اضافه شده‌اند. همچنین با برخی دیگر از بازیگران گفت‌وگوهایی شده است که پس از عقد قرارداد اسامی آن‌ها رسانه‌ای خواهد شد.

صالحیان با انتقاد از عدم توجه لازم به سریال‌هایی همچون “میانبر” تأکید کرد: علاوه بر اینکه در ایام نوروز با پخش برخی سریال‌ها غیر از زمان مقرر آن،‌ “میانبر” آن‌طور که باید و شاید دیده نشد در تلوبیون هم نیستیم. در صورتی که بارها این موضوع را پیگیری کرده‌ایم و به جایی هم نرسیده است. نه در پیشنهادها و نه در صفحه بالا قرار نداشتیم و در صفحات پایین تلوبیون بعضاً دیده می‌شدیم و این نوعی تبعیض و بی‌توجهی به یک گروه سازنده سریال است که کماکان تلاشگرانه به تصویربرداری خودش ادامه داده و تلاش کردیم با شنیدن و دیدنِ انتقادات، داستان‌ها و شکل و شمایل بهتر و با کیفیت‌تری به کار بدهیم؛ همان‌طور که در فصل دوم شاهد بهتر شدن فضا و کیفیت کار شدیم.

غلامرضا نیکخواه، رضا شفیعی‌جم، بهنوش بختیاری، محمود جعفری، شهین تسلیمی، آرش نوذری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک‌نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق، وحید اسمی‌خانی، وحید چنانی، مرتضی علی‌آبادی، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

“میانبر” مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و محوریت داستانش درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین درباره آنان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا