چهره هاسلبریتی ایرانی

علت انتقاد تند گلشیفته فراهانی از اصغر فرهادی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت انتقاد تند گلشیفته فراهانی از اصغر فرهادی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اختلاف گلشیفته فراهانی و اصغر فرهادی، دو سینماگر ایرانی و جهانی شده، مساله ای بود که برخی به آن می پرداختند اما با اظهار نظر صریحی از جانب دو طرف همراه نبود. گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی که به تازگی در فیلم «دختران آفتاب» در جشنواره فیلم کن حضور دارد، در یک میزگرد تلویزیونی اصغر فرهادی را متهم کرد که او را آگاهانه ندیده می‌گیرد.

در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن «همه می‌دانند» اصغر فرهادی و «سه‌رخ» جعفر پناهی و همچنین فیلم «دختران آفتاب» به کارگردانی اوه اوسون بر سر به دست آوردن نخل طلای مهم‌ترین جشنواره سینمایی اروپای مرکزی با هم رقابت می‌کنند. لئا سالامه، روزنامه‌نگار سرشناس فرانسوی به مناسبت نمایش فیلم «دختران آفتاب» میزگردی با حضور اوه اوسون، امانوئل برکو و گلشیفته فراهانی ترتیب داد.

گلشیفته فراهانی در بخشی از این میزگرد گفت: «سه ایرانی در بخش اصلی جشنواره فیلم کن حضور دارند: جعفر پناهی، اصغر فرهادی و من. هر موقع فرهادی حرف می‌زند، مرا ندیده می‌گیرد. او از جعفر پناهی صحبت می‌کند اما حتی اسم مرا به زبان نمی‌آورد. برای اینکه من قانون را رعایت نکردم…»

چندی قبل هم گلشیفته فراهانی درمصاحبه با گاردین، خود را به برده ای در دستان کارگردانان ایرانی توصیف کرد.

فراهانی که در شرایط نامناسبی در فرانسه به سر می برد در تازه ترین مصاحبه خود با نشریه انگلیسی گاردین گفت: «اصغر فرهادی مرا شکنجه می کرد، او در حالی که پرده گوش من سوراخ شده بود اجازه نداد برای مداوا به بیمارستان بروم.»

او درباره کارگردانان ایرانی که با آنها کار کرده است به خبرنگار این نشریه گفت: «من از هر فیلمی زخمی در بدن دارم، آنها بدتر از سگ با تو رفتار می کنند. تو باید مانند برده کار کنی.»

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت انتقاد تند گلشیفته فراهانی از اصغر فرهادی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا