چهره هاسلبریتی ایرانی

علت انفصال ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده های طلا از وزارت اطلاعات چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: پخش فیلم «قلاده‌های طلا» در سالگرد ۹ دی از تلویزیون با واکنش وزارت اطلاعات روبه‌رو شده و یک مقام این وزارتخانه با انتقاد از رسانه ملی، به صراحت اعلام کرده ابوالقاسم طالبی کارگردان «قلاده‌های طلا» از پرسنل منفصل شده این وزارتخانه است.

 

علاوه بر پخش این فیلم، طالبی در برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا شرکت کرد و درباره این فیلم و مسائل دیگر اظهار نظر کرد که در فضای مجازی بازتاب یافت.

او در بخشی از برنامه در پاسخ به پرسش علی ضیا که آیا شما سیستم امنیتی را در «قلاده‌های طلا» محکوم کردید، گفت: «هر اتفاق بزرگی که در کشور بیفتد یک طرف آن سیستم امنیتی است. وقتی امنیت ما به خطر می افتد چه کسی مسئول آن است؟ ما نباید از یک چیزهایی فرار کنیم وقتی می‌گویند سربازان گمنام امام زمان فلان تیم ترور یا اختلاسگر را گرفتند وقتی غفلتی هم صورت می گیرد باید بگوییم. درست نیست که اتفاقی هشت ماه کشور را به هم بریزد و پنج قطعنامه علیه ما صادر شود اما حرفی نزنیم.»

اما امروز خبرگزاری ایسنا به نقل از «یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات» نوشت: «متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی‌رغم تذکراتی که در سال‌های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد. پرداختن هنری به ماجرای فتنه سال ۸۸ اقدام ارزشمندی است اما متاسفأنه بخش‌هایی از فیلم که مرتبط با وزارت اطلاعات است، سراسر دروغ‌پردازی و مشحون از تهمت‌های ناروا به مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌باشد.»

این مقام آگاه در ادامه درباره ابوالقاسم طالبی گفته است: «البته از کارگردان فیلم که جزو پرسنل وزارت اطلاعات بوده و به هر دلیل از این وزارتخانه منفصل شده است، انتظار چنین تهمت‌پراکنی‌هایی نمی‌رفت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا