اخبار داغ

علت تمدید نشدن قرارداد تیام و جپاروف با استقلال چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت تمدید نشدن قرارداد تیام و جپاروف با استقلال چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیام و جپاروف دو بازیکن تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته هنوز با استقلالی ها تمدید قرارداد نکرده اند. این در حالیست که تا قبل از این آبی ها بابت تمدید قرارداد جپاروف خیالشان راحت بود!

باشگاه استقلال در دو ماه گذشته درگیر تمدید قرارداد مامه تیام مهاجم سنگالی خود بود و روزی نبود که درباره این بازیکن حرف‌های متناقضی زده نشود. مسئولان استقلال قرارداد یک سال و نیمه‌ای با تیام در نقل و انتقالات زمستانی امضا کردند که در یکی از بندها، بازیکن سنگالی می‌توانست با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از استقلال جدا شده و به تیم دیگری برود.

در آن برهه، صحبت از پیشنهاد سه میلیون دلاری باشگاه الکویت کویت به تیام مطرح شد، اما با گذشت زمان، نه خبری از رفتن تیام به الکویت شد و نه دیگر حرفی در رسانه‌ها زده می‌شد. در این میان، تنها موضوعی که سر جایش ماند، افزایش مبلغ قرارداد تیام بود که به واسطه هیاهوی رسانه‌ای و همچنین درخواست تیام، استقلالی‌ها مبلغی را پیشنهاد کردند که در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه بوده است، ۸۰۰ هزار دلار به اضافه آپشن‌های فوق العاده.

این موضوع به گوش سرور جپاروف رسید و هافبک ازبکستانی که گفته بود مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد، به یک‌باره به مسئولان باشگاه اعلام کرد که مدیربرنامه‌اش تغییر کرده و باید با او مذاکره کنند. وقتی جپاروف آن شخص را معرفی کرد، استقلالی‌ها از نام او «جا» خوردند. او همان شخصی بود که با تیام کار می‌کرد. فردی که اهل کشور آلمان است و در بیشتر بازی‌های استقلال در تهران به محل هتل آبی‌پوشان رفت و آمد داشت. شفر این شخص را به خوبی می‌شناسد و از طریق او توانست تیام را به استقلال آورد. این فرد دوست مشترک شفر و یک ایرانی است و خیلی از مواقع به راحتی با بازیکنان و مربیان استقلال صحبت می‌کرد.

اکنون مسئولان استقلال به خاطر این فرد دچار مشکل شده و نتوانسته‌اند قرارداد تیام و جپاروف را تمدید کنند، چرا که استقلالی‌ها اعتقاد دارند این فرد باعث شده این دو بازیکن درخواست پول بیشتری کنند و می‌گویند قرارداد جپاروف برای سال گذشته ۳۳۰ هزار دلار بود که مسئولان باشگاه استقلال تاکنون ۲۰۰ هزار دلار به او پرداخت کرده و به هافبک ازبکستانی اعلام کرده‌اند که برای گرفتن بقیه پولش به ایران بیاید، نه اینکه پیغام دهد.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت تمدید نشدن قرارداد تیام و جپاروف با استقلال چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا