اخبار داغ

علت درگذشت بهرام شفیع مجری باسابقه برنامه ورزش و مردم چه بود؟+بیوگرافی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت درگذشت بهرام شفیع مجری باسابقه برنامه ورزش و مردم چه بود؟+بیوگرافی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

بهرام شفیع؛ مجری باسابقه برنامه ورزش و مردم  و صداوسیما درگذشت. فوت این مجری باسابقه باعث شوک به اهالی ورزش و رسانه شد. شفیع بعد از چند دوره مبارزه با بیماری سر انجام در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.

یکی از همراهان این مجری و گزارشگر قدیمی صداوسیما گفت: «شفیع امروز ساعت ۱۹ در منزل دچار حمله قلبی شد و بلافاصله پس از سکته به بیمارستان بهمن تهران منتقل شد اما انتقال به بیمارستان هم نتیجه‌ای نداشت و متاسفانه ساعت ۱۹:۳۰ در سن ۶۲ سالگی جان خود را از دست داد.»

بهرام شفیع، ۶۲ ساله، که از اوایل دهه شصت در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

 


در همین ارتباط:

ویدیویی قدیمی از اجرای مرحوم بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم در دهه شصت


 

 

بهرام شفیع در سال ۱۳۳۵ در محلۀ پامنار تهران به دنیا آمد شفیع گزارشگر، مجری و مدیر ورزشی بود. نام و چهرۀ او با برنامه هفتگی ورزش و مردم که از دهه شصت به این سو از شبکه یک تلویزیون ایران پخش می‌شود، گره خوردهبود. شفیع همچنین ریاست فدراسیون هاکی ایران را از سال ۱۳۸۴ بر عهده دارد.

پدر وی کارمند وزارت اقتصاد و دارایی است. دوران ابتدایی را به مدرسۀ برزویه رفت و دوران متوسطه را در دبیرستان علوی تهران گذراند.

وی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورۀ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه (ABU) است

از بهرام شفیع، فرزندش امیر اقبال به یادگار مانده که در برنامه ورزش و مردم به فعالیت مشغول است. روحش شاد و یادش گرامی.

 


همچنین ببینید:

واکنش هنرمندان و چهره های ورزشی به خبر درگذشت بهرام شفیع

ویدیوی آخرین گزارش زنده یاد بهرام شفیع در بازی پرسپولیس و استقلال (دربی ۵۶)


 

 

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت درگذشت بهرام شفیع مجری باسابقه برنامه ورزش و مردم چه بود؟+بیوگرافی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. باورم نمیشه با چهره صدا زنده یاد بهرام شفیع برنامه ورزش مردم خاطره ها داریم سلام منو به پدر مظلومم برسان بهرام شفیع خدا رحمتشون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا