اخبار داغ

علت درگیری و کتک کاری سعید عبدولی و ایمان انصاری در مسابقات کشتی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت درگیری و کتک کاری سعید عبدولی و ایمان انصاری در مسابقات کشتی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی از صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران با حضور تمام مدعیان آغاز شده و به مدت سه روز تا جمعه ادامه خواهد داشت.

در جریان دیدار دور دوم وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی سعید عبدولی و ایمان انصاری به مصاف یکدیگر رفتند. در ابتدای مسابقه داوران عبد ولی را به علت خطای ورزشی و ضربه زدن به صورت حریفش دو امتیاز جریمه کردند که این موضوع با اعتراض این کشتی‌گیر همراه بود و جرقه‌ اتفاقات بعدی زده شد. درگیری‌های دو کشتی‌گیر همین طور ادامه داشت که در نهایت به زدوخورد شدیدی انجامید و دو کشتی‌گیر درگیری شدید در میانه تشک با همدیگر پیدا کردند به طوری که زدوخورد به تشک کناری هم کشیده و  باعث مختل شدن آن مسابقه شد.

این موضوع با دخالت داوران و مأموران امنیتی همراه بود و اجازه درگیری بیشتر را به این دو نفر ندادند اما با رأی کمیته داوران هر دو کشتی‌گیر از دیسکالیته و از ادامه مسابقات خارج شدند.

عبدولی همین طور که به این رأی اعتراض داشت و مشغول خروج از تشک بود بار دیگر با حریفش گلاویز شد و درگیری دو کشتی‌گیر بالا گرفت، به طوری که مأموران زیادی برای جلوگیری از حوادث بیشتر وارد ماجرا شدند.

در خصوص این درگیری ایمان انصاری اظهار کرد: «زمانی که به رختکن وارد شدم برادران عبدولی و دو سه نفر دیگر به من حمله کردند و با مشت و لگد به جانم افتادند. ضرباتی را با مشت به صورتم زدند که باعث شد صورتم متورم شود. در کشتی هم که عبدولی با سر به بینی ام زد و باعث شد بینی‌ام بشکند. هم دیسکالیفه شدم و هم کتک خوردم.»

البته انصاری نیز در جریان مبارزه به سمت عبدولی حمله کرد و هر دو طرف در این درگیری مقصر بودند اما این درگیری به سالن رختکن و حتی خیابان نیز کشیده شد. برادران انصاری کشتی گیر تهرانی به همراه دوستان او بیرون از سالن منتظر برادران عبدولی بودند و با داد و فریاد به این موضوع معترض بودند که چرا انصاری را در رختکن کتک زده اند. در نهایت با صحبت‌های مسئولان فدراسیون با دو کشتی گیر و دخالت نیروی انتظامی موضوع ختم بخیر شد و انصاری دوستانش را از اطراف سالن هفتم تیر پراکنده کرد.

به دلیل اتفاقات رخ داده پیش بینی می‌شود هر ۲ کشتی گیر با محرومیت سنگین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون مواجه شوند.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت درگیری و کتک کاری سعید عبدولی و ایمان انصاری در مسابقات کشتی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا