اخبار داغ

علت شکایت سازمان لیگ از فردوسی پور و برنامه نود چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت شکایت سازمان لیگ از فردوسی پور و برنامه نود چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اولین برنامه نود در هجدهمین فصل رقابت های لیگ برتر با حاشیه هایی همراه شد که شاید برای عادل فردوسی پور دردسر ساز شود! عادل فردوسی پور که با پخش آیتمی در برنامه نود به شدت از نحوه برگزاری مراسم انتخاب برترین های فوتبال در فصل ۹۷-۹۶ انتقاد کرد، در لابه لای صحبت های خود انتخاب بهترین هیئت فوتبال را به صورت ضمنی شبهه ناک دانست!

همین موضوع کافی بود تا امروز سازمان لیگ با انتشار بیانیه ای حق شکایت را نسبت به آنچه آنها توهین های فردوسی پور قلمداد کردند، محفوظ بدارد.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در پی اتهام و شبه افکنی برنامه ۹۰ نسبت به سازمان لیگ مبنی بر ‏دستکاری در آرای کارشناسان و صاحب نظران فوتبال در مراسم برترین های فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ و بی احترامی به ‏اهالی فوتبال، سازمان لیگ فوتبال ایران از دستگاه های نظارتی برای بررسی انتخاب برترین ها و بازدید آرای کارشناسان که ‏منجر به انتخاب برترین های فوتبال ایران شد دعوت به عمل آورد.‏

البته سازمان لیگ فوتبال در خصوص اتهام و توهین برنامه ۹۰ به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور حق خود می داند این مساله ‏را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند. شایان ذکر است که واقعیت تهیه گزارش بدون مستندات برنامه ۹۰ علیه سازمان لیگ نیز ‏نزد مدیران این سازمان محفوظ است که در زمان مقتضی این مساله را به همراه سایر مستندات به مراجع ذی صلاح ارایه خواهد ‏شد.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت شکایت سازمان لیگ از فردوسی پور و برنامه نود چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا