چهره هاسلبریتی ایرانی

علت مرگ پدر محسن چاوشی خواننده معروف ایرانی چه بود ؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت مرگ پدر محسن چاوشی خواننده معروف ایرانی چه بود ؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

محسن چاوشی عزادار شد

محسن چاوشی خواننده محبوب کشورمان شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر فوت پدرش را داد.یکی از بهترین البوم های این خواننده امیر بی گزند بود ؛ که در جایی اعلام کرد اهنگ شاه مقصود در این البوم  را برای پدرش خوانده ؛محسن چاوشی از علت مرگ پدرش حرفی نزده است.

 

 

 

او یادداشتی در این خصوص نوشت :«پدرم با همه شرایطی که جنگ به ما تحمیل کرده بود و واقعا شرایط بغرنج و سختی بود هیچوقت نگذاشت دستمان جلوی کسی دراز شود و مردانه اوضاع خانواده را مدیریت کرد. پدرم یک مدتی مسئول شهرک بود.

 

 

 

بنیادی بود به اسم بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی که پدر مسئول آنجا شد. پدرم آدم باسوادی بود و هست. وقتی پدرم بازنشسته شد با پیکانش کار می کرد. یکی از ترانه هایی که خوانده ام و حرف از یک پیکان دلتنگ می زند، همان پیکانی است که پدرم با آن روزگارمان را در زمان جنگ و بعد از جنگ مدیریت می کرد و نان حلال می آورد خانه.»

 

بیوگرافی کوتاه محسن چاوشی :

محسن چاوشی متولد خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد.که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن چاوشی در خرمشهر متولد شد. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند. محسن چاوشی هنوز از علت مرگ پدرش حرفی نزده است.

 

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت مرگ پدر محسن چاوشی خواننده معروف ایرانی چه بود ؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. تسلیت محسن جان…
    اصلاح کنید…آهنگ شاه مقصود واسه پدر ایشون بود نه امیر بی گزند…

    تیترتون هم که فقط واسه افزایش بازدیده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا