اخبار داغ

علت مصدومیت روزبه چشمی و خداحافظی او از جام جهانی چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت مصدومیت روزبه چشمی و خداحافظی او از جام جهانی چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روزبه چشمی؛ مدافع تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت شدید مقابل اسپانیا به میدان نخواهد رفت و به احتمال قریب به یقین جام جهانی را از دست داده است. چشمی بر خلف تصورات در بازی اول مقابل مراکش، روز پر فروغی را سپری کرد و کم اشتباه ظاهر شد.

مدافع استقلالی تیم ملی ایران در تمرین روز گذشته از ناحیه عضلانی دچار آسیب دیدگی شد که پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی مشخص شد این بازیکن در بازیهای آینده قادر به همراهی تیم ملی در جام جهانی نیست اما تا پایان رقابت های جام جهانی در کنار تیم ملی باقی خواهد ماند.

به دلیل برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا در شهر کازان، ملی پوشان صبح امروز آخرین تمرین خود در مسکو را برگزار کردند تا عصر امروز راهی شهر کازان شوند. به دلیل این مصدومیت چشمی به همراه سایر بازیکنان تمرین نکرد و به سرعت درمان و ریکاوری خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی آغاز کرد.

مصدومیت روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به یکی از اخبار اصلی خبرگزاری مطرح روسیه تبدیل شده است. صفحه جام جهانی ۲۰۱۸ خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) با درج تصویری از روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «روزبه چشمی به دلیل مصدومیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد، خبری که توسط کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران رسانه‌ای شد. روزبه چشمی در تمرین روز یکشنبه مصدوم شد و بررسی‌های پزشکی نشان داد که نمی‌تواند در سایر دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روانه میدان شود. پزشکان تیم ملی فوتبال ایران دوری چهار هفته‌ای از فوتبال را برای روزبه چشمی پیش‌بینی کرده‌اند».

خبرگزاری تاس در انتهای این گزارش نوشته است: «روزبه چشمی در تیم فوتبال استقلال تهران بازی می‌کند. او در فصل گذشته ۳۸ بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. او در ۱۰ بازی نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و فقط یک گل زده است.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت مصدومیت روزبه چشمی و خداحافظی او از جام جهانی چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا