کلیپ داغ

علت وقوع پدیده باران ماهی در گلپایگان چه بود؟+ فیلم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

علت وقوع پدیده باران ماهی در گلپایگان چه بود؟+ فیلم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دانش

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بارش باران در سومین روز از اردیبهشت ماه در حالی خوشحالی مردم گلپایگان را در پی داشت که پدیده‌ای عجیب شگفتی آن‌ها را بر انگیخت. پدیده بارش ماهی‌ها در جاده پارک جنگلی این شهر باعث تعجب افرادی شد که از این جاده عبور می‌کردند.

یکی از فرضیه‌ها که از سوی دانشمندان زیادی مورد توجه قرار گرفته و منطقی و معتبر به نظر می‌رسد این است که بادها و توفان‌های قوی‌ای که از روی رودخانه‌ها، دریاها و اقیانوس‌ها عبور می‌کنند، هنگام عبور تعدادی از این موجودات مثل ماهی‌ها و قورباغه‌ها را هم از زیستگاه‌شان بلند کرده و تا مسافت زیادی با خود حمل می‌کنند تا این‌که در منطقه‌ای در کیلومترها آن طرف‌تر، وقتی از شدتشان کاسته شد، آن‌ها را روی زمین می‌اندازند.

حدود ۱۰۰ سال یا حتی بیشتر است که هر ساله شهر یورو در هندوراس آب و هوای عجیب و غریبی را تجربه می‌کند؛ پدیده بارش ماهی از آسمان که در هندوراس به «Lluvia de Peces» معروف است و به طور معمول هر ساله در ماه می یا ژوئن رخ می‌دهد، رویداد آب و هوایی که در آن پس از رعد و برقی شدید هزاران ماهی از آسمان بر روی خیابان‌های شهر می‌بارند.

بارش ماهی از آسمان یا بارش حیوانی به عنوان پدیده‌ای که از کشورهای مختلف جهان گزارش شده است شناخته می‌شود، اما دلایل کافی علمی برای این‌که این پدیده چرا رخ می‌دهد و فاصله بین دو بارش چقدر است وجود ندارد.

این فیلم بارش ماهی ها در گلپایگان و مقایسه این پدیده با نمونه های دیگر و همچنین علت وقوع آن را نشان می دهد:

این پست توسط بخش دانش مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

علت وقوع پدیده باران ماهی در گلپایگان چه بود؟+ فیلم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا