اخبار داغ

عکسی از جسد مجید غلام نژاد که توسط غواصان در رودخانه بندرعباس پیدا شد

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکسی از جسد مجید غلام نژاد که توسط غواصان در رودخانه بندرعباس پیدا شد

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

مجید غلام نژاد بازیکن سابق تیم های استقلال و سایپا که بعد از دوران فوتبالش در بندرعباس ساکن بود روز گذشته به دیار باقی شتافت. مجید غلام نژاد که هنگام فوت ۳۱ سال داشت به حادثه تلخی از دنیا رفت.

بعد از شایعات زیاد، سرانجام علت دقیق مرگ مجید غلام نژاد اعلام شد. مدیرعامل آتش نشانی بندرعباس در این باره گفت: «این حادثه ساعت یازده امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد که چهار غواص به منطقه اعزام شدند و به علت صعب العبور بودن منطقه، ساعت ۱۳ جستجو برای یافتن پیکر این ورزشکار آغاز شد.پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر این ورزشکار در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج شد.»

مجید غلام نژاد ظهر امروز به همراه خانواده در منطقه گردشگری سیاهوی بندرعباس حضور داشته که برای دقایقی برای شناوارد آب می شود.او پس از چند دقیقه ای شنا برای شیرجه به درون آب از ارتفاعی بالا می رود که پس از شیرجه به درون آب دچار شکستگی ناحیه سر و جمجمه می شود.

بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.
کالبد شکافی

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکسی از جسد مجید غلام نژاد که توسط غواصان در رودخانه بندرعباس پیدا شد

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا