اخبار داغ

عکس زیر خاکی از جوانی اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با همسرش

مجله اینترنتی کولاک: رئیس جمهور سابق آمریکا در صفحه توئیتر شخصی‌اش عکسی قدیمی از خود و همسرش را به اشتراک گذاشت.

عکسی دیده نشده از رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش

باراک اوباما، با نام صحیح باراک حسین اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور این کشور شناخته می شود. پدرش یک مهاجر کنیایی سیاه پوست و مادرش یک زن سفید پوست اهل ایالت کانزاس آمریکا است. باراک اوباما بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به مدت دو دوره ۴ ساله پست ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده داشت. از اتفاقات مهم دوران ریاست جمهوری اوباما تحریم ایران و سپس انعقاد توافق هسته‌ای با ایران بود.

اوباما پس از اتمام دوره ریاست جمهوری خود به همراه خانواده‌اش به یک عمارت بزرگ در شهر پام اسپرینگز (Palm Springs)، شهری در جنوب ایالت کالیفرنیا نقل مکان کردند. خانه جدید آن‌ها در سال ۱۹۲۸ ساخته شده و ۴.۳ میلیون دلار قیمت دارد. این خانه دارای ۹ اتاق خواب و ۸ حمام است. قرار بود خانواده اوباما به مدت دو سال و تا پایان تحصیلات دختر کوچکش در این خانه سکونت داشته باشند.

اما با وجود آنکه اوباما از دنیای پرهیاهوی سیاست کنار رفته است، او به تازگی به مناسبت تولد ۵۵ سالگی همسرش میشل، عکسی قدیمی از خود و وی را در صفحه اینستاگرام و توئیترش به اشتراک گذاشت که خبرساز شد. اوباما در کپشن این عکس تولد همسرش را به او تبریک گفت. انتشار این عکس با واکنش همسر اوباما نیز همراه بود و او نیز در پاسخ به این توئیت از اوباما تشکر کرد. در این عکس اوباما در حالی که در کنار همسرش میشل ایستاده است، دیده می‌شود. انتشار این عکس با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها دوباره آن را به اشتراک گذاشتند. این عکس تاکنون بیش از ۴.۶ میلیون لایک در اینستاگرام و ۱.۱۵ میلیون لایک در توئیتر داشته است.

/ باشگاه خبرنگاران جوان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا