سینما

عکس بازیگران فیلم هزارپا + خلاصه داستان و پشت صحنه ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس بازیگران فیلم هزارپا + خلاصه داستان و پشت صحنه ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همه چیز درباره فیلم هزارپا با حضور رضا عطاران

فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی رضا عطاران و جواد عزتی هم اکنون در حال اکران در پرده سینماهاست.

عکس بازیگران فیلم هزار پا
عکس بازیگران فیلم هزار پا

در این فیلم رضا عطاران بازیگر معروف و مشهور ایرانی نقش اصلی را بر عهده دارد؛ وی پیش ازاین در فیلم هایی هم چون : من سالوادور نیستم/نهنگ عنبرو…. بازی موفقی داشته است ؛ و این فیلم ها جزو پرفروش ترین فیلم های سال بوده است .

فیلم هزارپا روایت گر لحظات کمدی و خنده دار در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ می باشد . قصه ی این فیلم پیرامون ماجراهایی است که در طی یک دوره زمانی برای نقش اصلی فیلم هزار پا یعنی رضا عطاران افتاده است می باشد .

جواد عزتی بازیگر فیلم هزار پا
جواد عزتی بازیگر فیلم هزار پا

فیلمنامه فیلم مربوط به علیرضا جزینی است و تهیه کننده این فیلم رضا رخشان است. ابوالحسن داوودی سابقه ساخت فیلم سینمایی «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» را در کارنامه خود به ثبت رسانده که اثری کمدی بود که در زمان خود با اقبال خوبی مواجه شد. رضا رخشان نیز در کارنامه خود فیلم سینمایی «ضد گلوله» را تهیه کرده که در زمان اکران با اقبال مواجه شد.

کدام بازیگران در فیلم هزارپا بازی کرده اند ؟

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی، امید روحانی، از جمله بازیگران «هزارپا» هستند. فیلم به دهه شصت بازمی‌گردد و داستان جذابی را در این دهه روایت می‌کند.

اسامی عوامل فیلم هزارپا :

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم هزار پا  همکاری دارند ، عبارتند از: کارگردان: ابوالحسن داوودی، تهیه‌کننده: رضا رخشان، نویسندگان: امیر برادران، پیمان جزینی، مصطفی زندی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: نظام الدین کیایی و…

فیلم هزار پا به احتمال زیاد در نوروز ۹۷ در سراسر سینما های کشور اکران خواهد شد.

این پست توسط بخش فیلم مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس بازیگران فیلم هزارپا + خلاصه داستان و پشت صحنه ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا