چهره هاسلبریتی خارجی

عکس باغبانی همسر ترامپ با پیراهن ۶۰۰ دلاری + بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس باغبانی همسر ترامپ با پیراهن ۶۰۰ دلاری + بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ملانیا ترامپ (سابقاً ملانیا کناوس)  زادهٔ ۲۶ آوریل ۱۹۷۰ مانکن سابق اسلوونیایی آمریکایی و بانوی اول ایالات متحده آمریکا است. او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ با دونالد ترامپ، ابرتاجر املاک و مستغلات آمریکایی و رئیس‌جمهور آمریکا ازدواج کرد.

او که متولد اسلوونی است، در سال ۲۰۰۱ مقیم دائم آمریکا و در سال ۲۰۰۶ شهروند این کشور شد. او از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ نقش بانوی اول ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد. او پس از لوییزا ادمز در سال ۱۸۲۵ دومین بانوی اول متولد خارج آمریکا است.

او تنها بانوی اول آمریکا است که در یک کشور کمونیستی بزرگ شده است. اسلوونی در گذشته بخشی از کشور یوگسلاوی بود. اگرچه مردم شهر سونیکا در اسلوونی شرایط اقتصادی خوبی نداشتند، اما کسانی که از گذشته او را می شناختند اظهار می کردند که او همیشه ظاهری بسیار شیک داشت و لباس هایش را هرگز از فروشگاه تهیه نمی کرد.

ملانیا کناوس در سال ۱۹۷۰ در نوو مستو واقع در جنوب شرقی اسلوونی (در جمهوری فدرال سوسیالیستی یوگسلاوی آن زمان) زاده شد.

او یک سال در دانشگاه لیوبلیانا تحصیل کرد و سپس ترک تحصیل کرده در خانه‌های مد پاریس، فرانسه کار کرد، تا این که در سال ۱۹۹۶ به نیویورک نقل مکان کرد. قرارداد و ویزای او را پائولو زامپولی تاجر ایتالیایی برای وی فراهم کرد. او که با عکاسانی نظیر هلموت نیوتن کار می‌کرد عکس وی بر صفحه اول مجلاتی چون هارپرز بازار، اوشن درایو، این ستایل ودینگز، نیویورک، اونیو، آلور، ونتی فر (ایتالیا) و ووگ (پس از ازدواج با ترامپ)، و جی‌کیو (بریتانیا) چاپ شده‌است،

او در گذشته مدلی مشهور بود و بر روی جلد نشریات مهمی مانند اسپورتس ایلوستریتد، ونتی فر، ووگ، هارپرز بازار و جی کیو ظاهر شده است. علاوه بر این، او تنها بانوی اول آمریکا است که تصویر برهنه ی او بر روی جلد نشریات منتشر شده بود.

ملانیا ترامپ علاوه بر کار مدلینگ، ابتدا در سال ۲۰۱۰ یک خط تولید جواهرات و سپس در سال ۲۰۱۳ یک خط تولید محصولات مراقبت از پوست با پایه ی خاویار را راه اندازی کرد.

او به شش زبان صربی-کرواتی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسلونیایی (مادری) صحبت می‌کند.

ازدواج با ترامپ

ترامپ و ملانیا همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک در سپتامبر ۱۹۹۸ ملاقات کردند. در آن زمان ترامپ اگرچه همسر مارلا میپلز بود ولی از یکدیگر جدا زندگی می‌کردند. ملانیا پس از مدت کوتاهی، رابطه را قطع کرد اما این دو مجدداً رابطه را آغاز کردند. رابطه ملانی و ترامپ در سال ۱۹۹۹ مورد توجه قرار گرفت و با پخش برنامه تلویزیونی کارآموز پوشش عمومی بیشتری پیدا کرد.

ترامپ و کناوس در سال ۲۰۰۴ نامزد شدند و در سال ۲۰۰۵ در کلیسای اسقفی در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. از مهمانان جشن آنها می‌توان به کیتی کوریک، مت لاور، رودی جولیانی، استار جونز، باربارا والترز، ریجیس فیلبین، کلی ریپا، و بیلی جوئل اشاره کرد. هیلاری کلینتون در ازدواج به عنوان مهمان دونالد ترامپ شرکت کرد

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس باغبانی همسر ترامپ با پیراهن ۶۰۰ دلاری + بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا