سریالسریال‌ایرانی

چرا سریال سرباز امشب ۲۸ اردیبهشت پخش نشد ؟

چرا سریال سرباز امشب ۲۸ اردیبهشت پخش نشد ؟ علت پخش نشدن سریال سرباز از شبکه سه سیما به همراه اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. سریال ماه رمضانی «سرباز» به دلیل شروع پخش زنده مسابقات لیگ‌هایی اروپایی، از جدول پخش امشب شبکه سه کنار گذاشته شد.

سریال سرباز امشب ۲۸ اردیبهشت
سریال سرباز امشب ۲۸ اردیبهشت

شبکه سه سیما با آغاز پخش مستقیم برخی مسابقات فوتبال لیگ‌های اروپایی کنداکتور شبانه خود را تغییر داد.

این شبکه قرار است امشب، یکشنبه مسابقه یونیون برلین و بایرن مونیخ را از ساعت ۲۰:۴۰ روی آنتن بفرستد که به دلیل همزمانی با ساعت پخش روتین «سرباز»، این سریال رمضانی امشب به پخش نخواهد رسید.

شب گذشته قسمت ۲۲ «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست روی آنتن رفت و از فرداشب پخش خود را از سر می‌گیرد. همچنین قرار است این مجموعه که در ۵۰ قسمت تولید شده بعد از ماه رمضان نیز همچنان در جدول پخش شبکه سه سیما پخش خود را ادامه دهد.

«سرباز» هر شب در ماه مبارک رمضان بعد از لحظات افطار روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این سریال حکایت سربازی به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است که بازیگرانی همچون آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی،دریا بخشنده، مهدی مستبصری و …  در آن ایفای نقش می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا