گوناگون

عکس زن سوم ناصر محمد خانی + حواشی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

عکس زن سوم ناصر محمد خانی + حواشی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

همه چیز درباره همسر جدید ناصر محمد خانی

ناصر محمد خانی جزو افرادی است که در طی سالیان گذشته همیشه اتفاقات داغ و جنجالی را همراه خود داشته است او تا کنون سه بار ازدواج کرده است.

«لاله سحرخیزان» همسر اول محمدخانی توسط «شهلا جاهد» همسر دوم این ستاره سابق به قتل رسید. این موضوع سالها  برای وی مشکلاتی را ایجاد کرده بود؛ناصر محمد خانی در هفته ی اول اذر ماه ازدواج جدید خودش را جشن گرفت.

 

ناصر محمدخانی متولد ۱۶ شهریور ۱۳۳۶ بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است. وی در نیمه اول دهه ۶۰، در ۱۵۲ بازی موفق به زدن ۵۹ گل برای تیم پرسپولیس شدناصر سابقه آقای گلی با تیم بانک ملی نیز دارد. همچنین او ۲۵ بازی و ۱۹ گل ملی در کارنامه دارد. او هم اکنون سرپرست تیم فوتبال امید پرسپولیس است.

در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۶۲ در جریان پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس برابر راه‌آهن دو گل زد و زمینه ساز قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تهران شد.

در تاریخ ۹ مهر ۱۳۶۵ در مرحله یک چهارم پایانی بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی، پنالتی خود را از دست داد و ایران، پنج بر چهار در ضربات پنالتی و شش بر پنج در مجموع نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. او در تیر ماه ۶۹ با دعوت علی پروین به تیم ملی برگشت.

 

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

عکس زن سوم ناصر محمد خانی + حواشی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا