چهره هاسلبریتی ایرانی

عکس های عاشقانه شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده در روز سالگرد ازدوجشان

مجله اینترنتی کولاک: شهره سلطانی بازیگری که بازی در تلویزیون را از سال ۷۰ با سریال روزی روزگاری آغاز کرد چندی پیش جلوی دوربین سریال لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان رفت و این سریال از شبکه سه سیما در حال پخش است.بانوی هنرمند سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای عاشقانه به مناسبت سالگرد ازدواجش به روز کرد

شهره سلطانی با انتشار عکسی در کنار همسرش بهروز پناهنده عاشقانه ای به مناسبت هفتمین سالگرد ازدواجش نوشت.

عکس های عاشقانه شهره سلطانی و همسرش در روز سالگرد ازدوجشان

شهره سلطانی با انتشار این عکس نوشت : دانی از زندگی چه میخواهم ؟ من تو باشم تو پای تا سر تو … زندگی گر هزار باره باشد … بار دیگر تو بار دیگر تو…سالگرد ازدواجمون هم مبارک یار من ، یاور من ….

عکس های عاشقانه شهره سلطانی و همسرش در روز سالگرد ازدوجشان

شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده از زوج های عاشق پیشه ای هستند که هفت سالا از  عمر زندگی مشترکشان میگذرد و همچنان عاشقانه به زندگی شان ادامه میدهند . این زوج هنری در سالروز ازدواجشان جشن دو نفره ای در یک رستوران گرفتند و بهروز پناهنده با انتشار ویدئویی از این اتفاق خبر داد.

عکس های عاشقانه شهره سلطانی و همسرش در روز سالگرد ازدوجشان

بهروز پناهنده همسر شهره سلطانی هم با انتشار پستی در سالروز ازدواجشان نوشت : به مناسبت هفتمین سالگرد ازدواج با همسر عزیزم شهره که قلبش به وسعت اقیانوس و روحش به بزرگی تمامی راهها و شاهراههای دنیاست….

شهره سلطانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام عبور از تله به کارگردانی غلامرضا رمضانی آغاز کرد و با مجموعه ماندگار روزی روزگاری به شهرت رسید و در همین دنیای بازیگری با بهروز پناهنده همسرش که کارگردانی و بازیگری تئاتر میکرد آشنا شد.

بهروز پناهنده و شهره سلطانی در ماجرایی بدون حاشیه و مابین دو پلانی که شهره سلطانی کارگردانی آن را برعهده داشت عقد کردند و این زندگی بی حاشیه هفت سال است که با عشق ادامه دارد. با ارزوی سلامتی و موفقیت برای این زوج هنرمند…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا