سرگرمی

متولدین آبان چه خصوصیاتی دارند؟ | فال متولدین آبان

مجله اینترنتی کولاک : اغلب افراد در طول زندگیشان حداقل یکبار به سراغ شناخت و اطلاع پیدا کردن از خصوصیات ماه تولدشان می‌روند تا مطمئن شوند این خصوصیاتی که دارند با آنچه سایرین می‌گویند و نوشته اند یکسان است.

متولدین آبان

همه چیز از متولدین ماه آبان

مرموز است، ولی میتواند عاشق باشد.

از حمایت دیگران لذت می‌برد. او می‌تواند حسود و تودار باشد.

 

با کسی که حس کند قابل اطمینان است، کنار می‌آید.

آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می‌کنند؛ متولدین آبان ماه برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل می‌کنند و درواقع، به همان سرعتی که دل می‌بازند، سریع‌تر دل می‌کنند!

آن‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن‌ها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می‌خورید.

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می‌رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می‌خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می‌کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می‌کند.

 

خصوصیت مرد متولد آبان ماه :

تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

مرد متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد.

مرد متولد آبان تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان است .

مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

خصوصیت زن متولد آبان ماه :

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برایمتولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است.

اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید.

زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، امایک نکته اساسی وجود دارد که می گوید: چرا مرد به دنیا نیامده ام.

زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس است .

برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

متولدین آبان

ویژگی های متولدین آبان :

۱- نشان : عقرب
۲- سیاره : پلوتون
۳- عنصر : آب
۴- عدد موافق : ( ۹ )
۵- سنگهای موافق : یاقوت اصغر – الماس – عقیق سرخ
۶- سنگهای مخالف : زمرد – زرقون
۷- فلزات موافق : آهن – نقره – پلاتین
۸- رنگهای موافق : قرمز – سبز – عنابی
۹- حروف موافق : ذ – ز – ژ – ض – ظ – ن
۱۰- روز موافق : سه شنبه

متولدین آبان

فکر شما قوی است حافظه تان خوب است و استعداد و قابلیت تطبیق دارید.

گرچه کار جسمانی را دوست ندارید ولی چون قدرت تمرکز دارید می توانید هر پروژه ای را که متعهد آن می شوید به انجام برسانید.

برای شما بهتر است به جای پرداختن به کار عملی و جزئیات مربوط به یک پروژه آن را سرپرستی کنید.
مغز و فکر شما در مورد ایده های جدید ، اداره کردن مسایل مالی ، بالا بردن و ترقی دادن سطح رفاه دیگران خوب کار می کند.
سیاره هادی شما پلوتو می باشد.

شما خوشبخت هستید که در یک ماه قوی غریزی و اسرار آمیز تولد یافته اید زیرا شانس خوب عموما بسیاری از متولدین آبان ماه را در طول زندگی تعقیب می کند.

ماه تولدتان به شما عشق و علاقه به مسایل اسرار آمیز را داده است.

شما استعداد فراگیری ستاره شناسی و سایر موضوعات اسرار آمیز را دارید.

شواهد خارجی این قدرت استعداد شما برای مطالعه و تجزیه و تحلیل مردم می باشد.

بسیاری از اوقات ، این فراست قوه تشخیص و نفوذ در شخصیت سایرین شما را برای نویسنده شدن و یا هنرپیشگی توانا می سازد .

متولدین آبان

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، قوی و نیرومند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به اتمام می رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می کند.

متولدین آبان

رازهای اخلاقی متولد آبان ماه

آبانی ها سریع دل بسته و سریعتر دل میکنند ؛ متولدین آبان ماه برای ارضای خواسته‌های خود گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند ودر واقع، به همان سرعتی که دل میبازند، سریع‌تر دل میکنند!

 

انها طبق معمول خواهان عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق میشوند. همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق‌ترین خواسته‌های درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصیتان با انها صحبت و تبادل نظر کنید ؛ آن ها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند.

 

انها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن ها پیش نروید، بی شک ترکتان میکنند. آن ها در هنگام کار مایلند موسیقی بلندی بشنوند ؛ مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببینند تا خیالشان آسان شود.

 

هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آن ها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی به مراتب بدتر از سوی انها مواجه خواهید شد و به سرعت و قبل از ان که دریابید چه اتفاقی افتاده ترکتان میکنند. در حقیقت، سریع دل بستن و سریع‌تر دل کندن، یکی از عادات همیشگی انها محسوب می شود.

متولدین آبان

 

ویژگی های متولدین آبان

۱-    نشان : عقرب

۲-    سیاره : پلوتون

۳-    عنصر : آب

۴-    عدد موافق : ( ۱۰ )

۵-    سنگهای موافق : یاقوت اصغر – الماس – عقیق سرخ

۶-    سنگهای مخالف : زمرد – زرقون

۷-    فلزات موافق : آهن – نقره – پلاتین

۸-    رنگهای موافق : قرمز – سبز – عنابی

۹-    حروف موافق : ذ – ز – ژ – ض – ظ – ن

۱۰- روز موافق : سه شنبه

۱۱- سمت موافق : جنوب – شمال

۱۲- رابطه بین متولدین ماههای دیگر :

با متولدین تیر و اسفند ، خیلی خوب – با شهریور و دی ، خوب – با اردیبهشت و مرداد و بهمن ، بد – با فروردین و خرداد و مهر و آذر ، دشمن

۱۳- بیماری ها : ناراحتی های گلو و حنجره – امراض کلیه و مثانه – ضعف و بیماری اعضاء تناسلی – امراض رحمی – زکام – بواسیر – درد استخوان بینی – درد شانه ها – بیماری های ادراری – امراض روانی مانند : ترس و تشویش و اضطراب

۱۴- عضو حساس بدن : اعضاء تناسل

۱۵- طبع : سرد و تر

۱۶- سوره های موافق : نمل – نجم – ناس – زلزال

۱۷- مشاغل مناسب : نرس – پرستار – منجم – تاجر – مهندس – کارمند – نظامی – قصاب و …

آبان ماهی

بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌:

صورت‌ فلکی‌ عقرب‌ بر لگن‌ خاصره‌ و اندام‌های‌ ادراری‌ حکمرانی‌ می‌کند ودر نتیجه‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ مستعد ابتلا به‌ بیماری‌های‌ کبد و کلیه‌، سنگ‌ مثانه‌ و دیگربیماریهای‌ مقاربتی‌ هستند. همچنین‌ ممکن‌ است‌ دچار دمل‌، آبسه‌، کورک‌، جوش‌،بیماری‌ کفگیرک‌، فیستول‌، بواسیر، فتق‌ و زخم‌های‌ پوستی‌ شوند.

علاقمندیها: صداقت‌ و حقیقت‌، عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآمیز، درگیر بودن‌ در کار،کارهای‌ معنادار و عمیق‌، مجاب‌ گری‌ و برخورداری‌ از قدرت‌ قانع‌ کنندگی‌.

بیزاریها: بسنده‌ کردن‌ به‌ اطلاعات‌ سطحی‌ و کم‌ مایه‌، سودجویی‌ و منفعت‌طلبی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ موهن‌ و سبک‌، ارتباطات‌ و روابط سطحی‌ و کم‌ مایه‌، تملق‌، چرب‌زبانی‌، چاخان‌ گویی‌، گزافه‌گویی‌، اغراق‌ و چاپلوسی‌.

 

آبان ماهی

 

سیاره‌ حاکم‌ بر شما «پلوتون‌» است‌. فاصله‌ متوسط پلوتون‌ از خورشید۳۹/۴ دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (بر حسب‌ سال‌)۲۴۷/۶۸ شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر)۱/۱۴۰ مدت‌ دوران‌ (گردش‌) جرم‌ (بر حسب‌ روز)۶/۴ انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (بر حسب‌ درجه‌)۹۶ تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده‌۱

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز راجع‌ به‌ ماه‌ آبان‌

عقرب‌ موجودی‌ گزنده‌، کینه‌ توز و زهردار است‌ و شب‌ها در مناطق‌ و نواحی‌ مرطوب‌به‌ دور از نور در جاهایی‌ یافت‌ می‌شود که‌ منابع‌ غذایی‌ مثل‌ سوسک‌، جیرجیرک‌، بید،شب‌ پره‌ و حشراتی‌ از این‌ دست‌ زیادند.

آبان-ماهی
آبان-ماهی

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ «قرمز تیره‌ و آلبالویی‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ اپال‌ (عقیق‌ سلیمانی‌) اسرارآمیز است‌ که‌حاوی‌ عجایبی‌ مثل‌ آسمانها، رنگین‌ کمان‌های‌ درخشان‌، محشر کبرا، آتش‌ بازی‌،صاعقه‌، آذرخش‌ و ناپایداری‌ و حرکت‌ در مرکز و عمق‌ محسوب‌ می‌شود در طول‌تاریخ‌ در سر تا سر دنیا برای‌ این‌ سنگ‌ ارزش‌ خاصی‌ قائل‌ شده‌اند. «لوئیس‌ کیلی‌»،باستان‌ شناس‌ معروف‌، شش‌ هزار سال‌ قبل‌ مصنوعات‌ و اشیاء دست‌ ساز اپال‌ را دریک‌ غار در «کنیا» پیدا کرد. افسانه‌ای‌ قدیمی‌ می‌گوید که‌ هر کسی‌ که‌ اپال‌ را به‌ عنوان‌سنگ‌ خوش‌ یمن‌ به‌ همراه‌ نداشته‌ باشد، بدشانسی‌ می‌آورد و استفاده‌ و همراه‌ داشتن‌آن‌ یک‌ ضرورت‌ و الزام‌ محسوب‌ می‌شود.

آبان

نام‌ افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ آبان‌ متولد شده‌اند:

ماری‌ آنتوانت‌ ماری‌ کوری‌ مارتین‌ لوتر تئودور روزولت‌ چارلز، پرنس‌ ولز بیل‌ گیتز

 

بیشتر بخوانید:

فال آنلاین – فال روزانه – فال حافظ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا