اخبار داغ

فرشید گلزاده کیست؟تلاش عارف برای حضور گلزاده در یک وزارتخانه واقعیت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فرشید گلزاده کیست؟تلاش عارف برای حضور گلزاده در یک وزارتخانه واقعیت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

نام فرشید گلزاده چندی است که از گروه های نزدیک به محمدرضا عارف به گوش می رسد. گلزاده را چند وبسایت خبری اصولگرا به عنوان «نجومی بگیر» اردوگاه اصلاح طلبان معرفی کرده اند. مطلب ذیل به نقل از یک رسانه نزدیک به اصلاحطلبان نقل می شود:

فرشید گلزاده، همکلاسی و شریک تجاری پسر محمدرضا عارف که به خاطر حضور در تشکیلات مرد سکوت، بدون هیچگونه تخصص و سابقه‌ای به مدیریت فروشگاه رفاه رسید و در نهایت این فروشگاه زنجیره‌ای را با بدهی ۸۰۰ میلیارد تومانی ترک کرد، ماه گذشته بعنوان یک چهره ملی اصلاح طلب به عضویت شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاحات به ریاست محمدرضا عارف درآمد؛ که این انتصاب تعجب بسیاری از کنشگران سیاسی را برانگیخت!

اندکی پس از انتصاب پر سر و صدای گلزاده در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاحات، خبر رسید که سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در قبال لابی عارف در مجلس بمنظور منتفی نمودن طرح استیضاحش، فرشید گلزاده را به عضویت در هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست این هلدینگ بزرگ اقتصادی وابسته به وزارت آموزش و پرورش درآورده است!

حال که پرونده استیضاح #شریعتمداری به صحن مجلس نزدیک شده است، بار دیگر مرد همیشه ساکت اصلاحات در حال لابی کردن برای ورود گلزاده به وزارت بسیار حساس و بحرانی صنعت، معدن و تجارت به بهانه‌ی جوان‌گرایی است!

آقایان نوچه پرور بدانند که جامعه تفاوت بین #جوان‌گرایی و رانت‌جویی را بدرستی درک می‌کند و اگر بر استفاده از نیروهای جوان تاکید می‌شود، ملاک شایسته سالاری و استفاده از جوانان نخبه و متخصص است، نه میزان نزدیکی و ارادت جوانان به آقایان و آقازاده‌ها!

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فرشید گلزاده کیست؟تلاش عارف برای حضور گلزاده در یک وزارتخانه واقعیت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا