چهره هاسلبریتی ایرانی

خیام وقار کاشانی بازیگر نقش سعید در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ بیوگرافی

خیام وقار کاشانی بازیگر نقش سعید در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی خیام وقار کاشانی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. بازیگر و کارگردان ایرانی در ۱ مرداد ۱۳۶۰ در کاشان به دنیا آمده و فارغ التحصل لیسانس بازیگری است. به دلیل علاقه به بازیگری و سینما از دوران دانش آموزی در فعالیت های هنر و فرهنگی مدرسه شرکت می کرد و یکی از اعضای فعال این گروه ها بود.

خیام وقار کاشانی بازیگر نقش سعید
خیام وقار کاشانی بازیگر نقش سعید

از سال ۷۶ بطور جدی در زمینه تئاتر در شهر زادگاهش کاشان کار کرده و چندین اجرای روی صحنه داشته است. او اولین بازی خود را در سال ۸۷ در سریال کارآگاهان انجام داد و تاکنون چند سریال و فیلم سینمایی چون تابو را ایفای نقش کرده است. همچنین علاوه بر بازیگری و درخشش در ایفای نقش در زمینه کارگردانی نیز چندین اثر بسیار شاخص در کارنامه هنری او می درخشد که می توان به نمایش های «محرمانه» و «نخودی» و ..‌.اشاره کرد.

خیام وقار کاشانی ضمن تحصیل در دانشگاه مدتی عضو هیئت امنای انجمن نمایش در کاشان و مسئول روابط عمومی بود. برای اجرای نمایش از کاشان به تهران می آمد و در کنارش نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان تهران نیز بود. بعد از چند سال به تهران آمد و در سال۹۳ با تاسیس تماشاخانه باران فعالیت گسترده وی شروع کرد.

او بتدریج سراغ کارهای زیر بنایی و آموزشی رفت و به آموزش علاقه مندان به تئاتر و بازیگری پرداخت. وی هنرجویان زیادی دارد و با کمپانی ها و ورک شاپ های زیادی برای جوانان علاقه مند به بازیگری برگزار کرده است. خیام وقار کاشانی چند سال پیش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک دختر به نام باران است.

فیلم و سریال

سریال دلدار
سریال پنجمین خورشید
شاید برای شما اتفاق بیفتد
عملیات ۱۲۵
خانه ی دوستی
زندگی از نو
خانواده ی دکتر ماهان
فیلم سینمایی تابو
فیلم سینمایی کار کثیف
فیلم کوتاه هشتگ ساعت چهار
فیلم کوتاه پل

جدیدترین مصاحبه خیام وقار کاشانی

«خیام وقار کاشانی» بازیگر نقش «سعید» در سریال «بچه مهندس ۳» گفت: تا به اینجا پخش سریال بازخوردهای خوبی از جانب مخاطبان دریافت کردیم و مخاطب جذب داستان و قصه این سریال شده است.

بازیگر سریال «پنجمین خورشید» درباره سابقه این سریال در فصل گذشته و ارتباط آن با میزان مخاطبانش نیز گفت: منظورم از سابقه سابقه اسمی بود. شاید الان در داستان خیلی فلش بک یا ارتباط قوی با فصل های قبل نداشته باشیم ولی به لحاظ اسمی باعث شده بیشتر دیده شود.

این بازیگر درباره همکاری خود با گروه سریال «بچه مهندس» نیز گفت: من ابتدا برای بازی در نقش جواد جوادی رفتم اما آقای غفاری گفتند از لحاظ سنی با این نقش هماهنگی نداری و چهره کم سن و سال تر می خواستند. بعد از مدتی آقای کریمی با من تماس گرفت و ویژگی های نقش سعید را برایم گفت و فیلم نامه را خواندم و به سریال پیوستم.

بازیگر سریال «زندگی از نو» ادامه داد: در حال حاضر که خروجی نقش سعید را می بینم ارتباط بهتری با او برقرار کردم و همیشه سعی کردم حجم حضور نقشم برایم خیلی مهم نباشد و میزان تاثیرگذاری اش برایم اولویت دارد.

وقار کاشانی درباره ارتباط خود با کاراکتر سعید نیز عنوان داشت: ویژگی های سعید به لحاظ تخصصی برای من واقعا غریبه بود و تا به حال فردی شبیه به او را حتی از نزدیک هم ندیده بودم، اما هرچه پیش رفتیم با آقای وارسته و غفاری و گپ و گفت هایی که داشتیم در جریان گذشته زندگی سعید قرار گرفتم و همین خیلی به من کمک کرد.

وی ضمن بیان ویژگی های فیلم نامه این سریال نیز ادامه داد: یکی از ویژگی های فیلم نامه و کارگردانی این سریال این است که هر کدام از شخصیت ها تک قصه ای برای خود دارند و در اجرا نیز به آنها به خوبی پرداخته می شود و هرکدام به یک سرانجامی می رسند.

بازیگر سریال «دلدار» درباره علاقه خود به شخصیت سعید نیز گفت: به نظرم تکلیف این شخصیت معلوم بود و یک شروع و پایان و اوج و فرودی داشت که مشخص بود و اینطور نبود که بابت شخصیتش مخاطب دچار آزار و اذیت شود. سعید کاراکتری قابل قبول و پذیرفتنی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا