تلویزیون

فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی این شب ها از تلویزیون پخش می شود . این سریال مخاطبان قابل توجهی را به خود جلب کرده است. همچنین پخش فصل دوم دلدادگان در دوران قدیم نیز آغاز شده است.
ایرج محمدی تهیه‌کننده این سریال در خصوص نحوه پخش این مجموعه در ایام ماه محرم گفت: تاکنون ۲۴ قسمت از سریال «دلدادگان» پخش شده است و تا قسمت ۶۰ یعنی اواخر مهرماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در ماه محرم پخش سریال متوقف نمی‌شود و فقط شب تاسوعا و عاشورا پخش نخواهیم داشت و در بقیه شب ها سریال طبق روال به کار خود ادامه می‌دهد.
گفتنی است ؛ مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.
آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است و بازیگرانی مثل : پانته آبهرام ، مسعود رایگان، آرش مجیدی، حمیدگودرزی، شاهرخ استخری، سیامک صفاریان ، لینداکیانی و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل دوم سریال دلدادگان تا کی ادامه دارد؟ آیا در محرم دلدادگان پخش می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا