تلویزیون

فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی کی پخش می شود؟+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی کی پخش می شود؟+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اگر به سریال های درام علاقه دارید، خبر خوبی برای شما داریم. شبکه اچ بی او اعلام کرده که فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی True Detective در سال ۲۰۱۹ از راه می رسد. البته شاید این موضوع خبر بدی برای طرفداران این سریال نیز باشد، چرا که امسال قادر به مشاهده آن نخواهند بود.

کارآگاه حقیقی (True Detective) نام یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی ساختهٔ نیک پیزولاتو است و از شبکهٔ اچ‌بی‌او پخش می‌شود. فصل اول سریال، شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس است.

فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و بر روی تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به‌جنایت‌هایی زده، طی مدت ۱۷ سال متمرکز است. فصل اول از ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شد و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسید و شامل ۸ قسمت بود. فصل دوم نیز به تعداد ۸ قسمت از ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شروع به پخش شد.

داستان فصل دوم در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و دربارهٔ همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده‌است. در این فصل بازیگرانی همچون کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان ایفای نقش می‌کنند.

این سریال در فصل اول با نظرات مثبت و تحسین منتقدان روبرو شد؛ مجلهٔ آتلانتیک سریال کارآگاه حقیقی را «بهترین مجموعه تلویزیونی» خواند و متاکریتیک به این مجموعه، لقب «تحسین جهانی» داد. این سریال به سبک آنتولوژی ساخته شده است، بدین معنا که در انتهای هر فصل، داستان خاتمه یافته و فصل بعد با داستانی متفاوت و تیم بازیگری جدید ساخته خواهد شد.

شرکت اچ‌بی‌او در ژوئن ۲۰۱۴ فصل اول این سریال را به شکل دی‌وی‌دی و بلو–ری برای کاربران خانگی عرصه کرد که علاوه بر ۸ اپیزود اصلی مجموعه شامل حذفیات، مصاحبه با بازیگران اصلی و تی بون برنت، آهنگساز این فیلم است.

بعد از عملکرد نه چندان مناسب فصل دوم، بسیاری بر این باور بودند که فصل سوم سریال True Detective ساخته نخواهد شد، ولی HBO برای فصل بعدی این سریال برنامه ریزی کرده است.

کیسی بلویز، مدیر برنامه ریزی شبکه HBO اعلام کرده که فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی برای سال ۲۰۱۸ آماده نخواهد شد. در این فصل ماهرشالا علی، استیون درف و کارمن اجوجو به ایفای نقش می پردازند. تولید این سریال از چندی قبل آغاز شده است.

هالیوود ریپورتر اضافه کرد که فصل سوم سریال True Detective قرار است داستان تنها یک شخصیت را روایت کند. علی قرار است نقش شخصیتی به نام وین هیز را که یک کاراگاه پلیس از شمال غرب ایالت آرکانزاس است، در فصل سوم این سریال بازی کند.

طبق اطلاعاتی که از داستان فصل سوم سریال True Detective منتشر شده، جرم‌ بسیار وحشتناکی در مرکز منطقه اوزارکس در ایالات آرکانزاس رخ داده است و رمز و رازهای این اتفاق طی چند دهه گذشته در حال عمیق‌تر و پیچیده‌تر شدن است. اتفاقات فصل سوم این سریال قرار است در سه دوره زمانی مختلف جریان داشته باشد.

کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective بر عهده جرمی سالنی‌یر، کارگردان فیلم Green Room (اتاق انتظار) و فیلم Blue Ruin (قراضه آبی) خواهد بود. همچنین مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال True Detective نیز داستان کاملا مستقلی خواهد داشت و قرار نیست شاهد ارتباط بین این فصل‌ها در فصل سوم این سریال باشیم.

 

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی کی پخش می شود؟+اسامی بازیگران و خلاصه داستان

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا