تلویزیون

فصل پانزدهم سریال «آناتومی گری» کی پخش می شود؟+خلاصه داستان و بازیگران

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فصل پانزدهم سریال «آناتومی گری» کی پخش می شود؟+خلاصه داستان و بازیگران

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آناتومی گری (Grey’s Anatomy) از جمله سریال های پرطرفدار در دنیاست که پخش آن مدتها ادامه دارد. آناتومی گری مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پزشکی است که از ۲۷ مارس ۲۰۰۵ توسط شبکه ABC آمریکا پخش می‌شود. داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان گریس شهر سیاتل، واشینگتن ایالت واشینگتن آمریکا وارد می‌شوند. شخصیت اصلی داستان که در ضمن راوی داستان نیز هست، دختری به نام مردیت گری است.

این سریال در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال درام شد. هم‌چنین دوبار در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ برندهٔ جایزه بهترین سریال درام از جشنواره امی شده‌است.

پخش فصل پانزدهم «آناتومی گری» این هفته از ۲۷ سپتامبر آغاز می‌شود و این می تواند خبر خوشی برای هواداران آن باشد. بر اساس اخباری که منتشر شده «آناتومی گری» تا فصل شانزدهم هم ادامه خواهد داشت. اما سوال اساسی اینجاست: آیا فصل شانزدهم «آناتومی گری» آخرین فصل این سریال پرطرفدار و طولانی خواهد بود؟

الن پمپئو ستاره اصلی این مجموعه تلویزیونی که نقش مردیت گری را بازی می‌کند، در جدیدترین مصاحبه‌اش حرف‌هایی زده که نشانه پایان یافتن احتمالی آن است.

پایان احتمالی «آناتومی گری» با فصل شانزدهم

این بازیگر در گفت‌وگو با نشریه اینترتینمنت ویکلی در پاسخ به این سوال که آیا در خود می‌بیند بازی در «آناتومی گری» را بعد از فصل شانزدهم ادامه دهد، گفته است: «مشخصا الان آماده نیستم درباره آینده خودم در این سریال اعلام موضع رسمی کنم. اما حس می‌کنم بیشتر قصه‌هایی را که می‌توانستیم، تعریف کرده‌ایم.»

او در ادامه تاکید کرده که به معنای واقعی دنبال تغییر است. اگر این بازیگر نخواهد بازی در «آناتومی گری» را ادامه دهد، بعید است امکان ادامه ساخت و پخش آن فراهم باشد.

قرارداد فعلی الن پمپئو تا پایان فصل شانزدهم است که در سال ۲۰۲۰ تمام می‌شود. در ژانویه گذشته که او دو سال قراردادش را تمدید کرد، گفت که تمایل دارد بعد از این سریال سراغ تهیه و کارگردانی فیلم و سریال برود.

۱۲۱۶۰۱_D_Group2V3

این پست توسط بخش سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فصل پانزدهم سریال «آناتومی گری» کی پخش می شود؟+خلاصه داستان و بازیگران

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا