اخبار داغ

فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین حقیقت دارد؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین حقیقت دارد؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویژه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علیرضا رحیمی نماینده تهران گفت: فیلترینگ تلگرام با هدف تامین فضای بیشتر و ایجاد انحصار برای شبکه های اجتماعی ایرانی با ابزار اخراج و فیلترینگ سایر شبکه ها از جمله تلگرام خارج از قواعد رقابت سالم بوده و صرفا به بی اعتمادی بخش قابل توجهی از مردم منجر می شود.

بنظر میرسد پس از حوادث دیماه ۹۶ حساسیت سیاسی و امنیتی نسبت به تلگرام بیش از حد واقعی آن بزرگنمایی شده است.

نماینده مردم تهران افزود: در شرایطی که تلگرام به یک ضرورت در مناسبات اجتماعی مردم از همه تفکرات و سلائق فکری تبدیل شده است اخبار ضد و نقیض از مراجع غیر مسئول و سکوت مراجع مسئول بازی کردن با روان مردم و تضعیف اعتماد عمومی است.

سروش و سایر شبکه های مجازی به موازات رسانه ملی بی وقفه و محدودیت در حال فعالیت هستند و افزایش مصنوعی و حبابی مخاطبان با اهرم بستن فضای رقابت، خدمتی به شهروند ایرانی بشمار نمی‌رود.

بجای ایجاد انحصار بلاوجه برای شبکه های داخلی باید تقویت اعتماد مردم و شهروندان اولویت اول در مراجع تصمیم گیر باشد.

در رقابت تلگرام و سروش مهمترین عامل تعیین کننده در موفقیت آنها استقبال مخاطبان و مردم است نه انحصار و فیلترینگ و اخراج یکی بنفع دیگری.

همچنین سبحانی‌فر،ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در این خصوص گفت: زمان فیلتر تلگرام زمان دقیقی نیست و نباید اخباری به جامعه پمپاژ شود که امنیت روانی مردم را مخدوش کند.

رییس کمیته ارتباطات مجلس ادامه داد: بنابر گزارش‌های رسمی کسب و کارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی موجب اشتغال‌زایی بخش زیادی از جوانان بیکار شده و فیلتر آن‌ها تبعات اقتصادی و اجتماعی نامناسبی دارد البته توجه به مسائل امنیتی نیز برای نظام بسیار حیاتی و مهم است و باید با در نظر گرفتن جمیع جهات تصمیم‌گیری کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، گفت: شورای عالی فضای مجازی تصمیم‌گیر نهایی برای فیلتر شدن یا نشدن تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است.

این پست توسط بخش ویژه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

فیلترینگ تلگرام تا پایان فروردین حقیقت دارد؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا