سلامت

فیلم روابط جنسی شوهرم را با زنان مختلف دیده ام +پاسخ مشاور

عکس و فیلم رابطه و زنای همسرم با زنان دیگه رو ذخیره کردم ولی به خاطر فرزندانم نمیتونم جدا بشم.

خیانت زن شوهردار

سؤال کاربر

سلام خانمی ۳۲ ساله هستم همسرم ۳۵ ساله و پسرخالمه،۱۲ ساله ازدواج کردیم دو فرزند داریم،مشکل من اینه که ایشون از اول ازدواج به من خیانت کردند و تا الان هم ادامه داره و من هر بار بخشیدمش بخاطر آبروی خانواده ها و چون خیلی دوستش داشتم،و اوایل احساس پشیمانی هم میکرد اما الان نه، ایشون آدم مغروریه و حتی حوصله دو کلام حرف حساب رو نداره من مثلا وقتی بهش میگم عزیزم شبا زودتر بیا نگرانت میشم میگه غر نزن!

میخواد من تو سر خور بشم و آقا هر کار میخوان آزاد باشن،الان هم با یه خانوم ۲۲ ساله که شوهرش دو سال پیش فوت کرده مدت یه سال هست که ارتباط داره به حدی که یک شب در میان همدیگه رو میبینن‌،و حتی بعضی وقت ها میرن ویلا میمونن و شوهرم بهم دروغ میگه که با دوستامم،اما واسه من ثابت شده ست حتی خودم دیدمشون که داشت از ماشین آقام پیاده میشد،من این موضوع رو به آقام نگفتم که از همه کارات خبر دارم چون اولین کاری که میکنه اینه که گوشیمو میشکنه،و میگه عجب میکنم،اگه زندگیتو دوست نداری بفرما منم با توجه به اینکه دخترم ۱۰ سالشه و تو سن حساسه پسرم هم میره کلاس اول و باید کنارشون باشم و نمیخوام ناراحت بشن لال شدم و میدونم شوهرم آدمی هم نیست که بره مشاوره.

موندم چی کار کنم به خدا تپش قلب گرفتم خانواده ای هم ندارم که پشتیبانم بشن،اصلا مغزم جواب نمیده،در ضمن من مشکلی ندارم و همیشه بهشون محبت میکنم،و چه از لحاظ جنسی و چه محبت و ظاهر کم نمیزارم واسشون خودشون هم میگن که تو بهترین زن دنیایی، میدونم ایشون تنوع طلب بوده و من ندونسته باهاشون ازدواج کردم،یه رم از وسایلشون پیدا کردم که عکس حداقل ۲۰ دختر آشنا و غیر آشنا توش بود حتی فیلم هاش هست که دخترارو داره بغل میکنه و از خودشون فیلم گرفتن و حتی فیلم زنا کردنش هم هست ،از رو رمش کپی گرفتم نگه داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنین زندگی با تظاهر به اینکه همه چی نرماله غیر قابل تحمله حتی به خودکشی فکر میکنم ولی از خدا میترسم من آدم معتقدی هستم نماز ،روزه و کلاس قرآن میرم ایشون حتی بعد نزدیکی غسل هم نمیکنن.

پاسخ مشاور

سلام
شما تو موقعیت زجردهنده‌ای خودتون رو قرار دادید و اگه زودتر به فکر نجات خودتون نباشید، آسیب شدیدی به خودتون و بعد بچه‌هاتون وارد میشه. همین الان هم که به خودکشی فکر می‌کنید، یعنی افسردگیتون شدیده. تو این وضعیت فکر می‌کنید حال بچه‌هاتون خوبه؟ بچه‌ها همه چیزو تو خونه متوجه میشن و می‌فهمن اوضاع خونه ناآرومه؛ اونا می‌بینن که پدرشون خونه نمیاد و دوستش رو بهشون ترجیح میده.

از طرف دیگه می‌بینن که رابطه‌ی بین شما با ایشون خرابه و شما افسرده‌اید. و اون وقت تصور شما اینه که جدایی از این موقعیت آسیب بیشتری به بچه‌ها می‌زنه تا موندن توش؟ باید خدمتتون عرض کنم که تصورتون کاملا اشتباهه و درسته بچه‌ها دوست دارن پدر و مادرشون کنار هم عاشقانه زندگی کنن، ولی در درجه‌ی اول به امنیت و آرامش نیاز دارن‌. به توجه و دیده شدن نیاز دارن که یه مادر افسرده و یه پدر خودشیفته بهشون نمیده. برای همین جدایی رو به حساب بچه‌ها نذارید، چون کاملا به ضررشونه. بلکه به حساب ترس‌های خودتون بذارید.

در آخر نیازه بگم اگه همسر شما خیانت می‌کنه، هیچ ربطی به رفتار شما نداره. ایشون مشکل ارتباطی دارن و فقط با روان درمانی طولانی‌مدت مشکلشون حل میشه. شما تا آخر عمرتون هم با ایشون زندگی کنید، ایشون به این سبک زندگی ادامه میده و رفتاش مستقل از رفتار شماست. با هر کس دیگه‌ای هم ازدواج کنه، این رفتار رو ادامه میده.

اگه شما خانواده‌ای ندارید پشتتون باشه، خودتون رو دارید؛ می‌تونید شروع کنید سر کار برید و محتاج همسرتون نباشید. اینجوری می‌تونید خرج خودتون و بچه‌هاتونو بدید و این همه تحقیر و تهدید و توهین رو تحمل نکنید. در نهایت بدونید که این زندگی شماست و هر تصمیمی بگیرید، مسئولیتش با خودتونه‌.

ولی در جریان باشید که همین الان هم کودکانتون آسیب زیادی از این مسائل خوردند و اگه الان محیط و حال روانی خودتون رو تغییر بدید، شاید بتونید از آسیب بیشتر جلوگیری کنید. یادتون باشه هیچ بچه‌ای مادر افسرده نمی‌خواد و اگه خودتون رو دوست ندارید، به موقعیت بچه‌هاتون توجه بیشتری کنید. اینو هم بدونید تنها نیستید و همیشه می‌تونید از کمک مشاور استفاده کنید./ مشاور۲۴

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا