تلویزیون

قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان توهین به شعور مخاطبان بود !

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان توهین به شعور به مخاطبان سریال بود !

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

 

در قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان بسیاری از سوالات در ذهن مخاطبان بی جواب ماند . بساری از بینندگان از این پایان بندی ضعیف عصبانی و دلخور می باشند .

قسمت آخر دلدادگان بسیار سطحی بود و مخاطبانش را از این همه بی نظمی کلافه کرد . سریالی که در سه فصل طول کشیده و مخاطب را همراه خود کرده وو در ذهنش سوالاتی را ایجاد کرده ، این که در قسمت پایانی اینگونه تمام شود واقعا قابل قبول نیست !

امیر که مامور پلیس بود چه راحت به دست هاتف اسیر شد ، افسانه که تمام دلیلش برای کارهای شرورانه اش از دست دادن پسرش بود زمانی که فهمید امیر پسرش است چه راحت و آسوده از او گذشت !

 

حتی بعد از تصادفی که در قسمت اخر دلدادگان دیدیم  ارغوان و امیر بعد از توقف غلت های ماشین سالم و سلامت بدون هیچ اسیب دیدگی از ماشین بیرون امدند !

 

واین بود پایان دلدادگان ؛ که اخر کار نیز مشخص نشد ایا امیر به ارغوان می رسد ، افسانه به  سهیلش که همان امیر است می رسد ؟ ، زندگی حدیث و پارسا به کجا رسید و سرنوشت حامد پر ماجرای قصه چگونه خواهد بود و از همه مهم تر اینکه  آیا افسانه ای که سید را بی گناه کشت نباید تاوان کارش را بدهد ؟

 

 

 

نظر شما چیست ؟ آیا از پایان سریال دلدادگان راضی بودید ؟ دیدگاهتان را در رابطه با قسمت اخر سریال دلدادگان در همین پست با دیگر مخاطبان سایت کولاک مگ در اشتراک بگزارید .

این پست توسط بخش سریال  مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

قسمت آخر فصل سوم سریال دلدادگان توهین به شعور به مخاطبان سریال بود !

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. قسمت آخر خیلی بد بود به نظر من بهتره دوباره این قسمت را با رسیدن افسانه به امیر و رسیدن ارغوان به مرضیه بسازن یعنی پایان واقعی فیلمنامه را با یک افسانه بدل درست کنن

  2. واااقعا تاسف داره….اینهمه هزینه های اقتصادی سراین فیلم شد…این همه وقت و عمر بیننده هارو اتلاف کردن،،سرآخر به مزخرف ترین شکل و بی معنی ترین حالت تموم شد….واقعا خیلی تاسف باره.

  3. دقیقا!آقای هادی اگه میخواست معما تو ذهن ما ایجاد کنه میومد معما میداد تو شبکه سه باز چرا سزیالو ناتموم گذاشت این فیلم حداقل به یک قسمت دیگه هم لازم داره.البته فیلم های ایرانی همه همینن،ماه و پلنگ رو که یادتونه قسمت آخر چه فاجعه ای بود و کلی سئوال تو ذهن ما ایجاد کرد.واقعا که سه فصل و آخرش اینجوری تموم شه

  4. سلام متاسفم برای زمانی که برای این سریال صرف کردم آخرش خیلی بی محتوا بود .من چند سال بود درست فیلم نگاه نمیکردم بخاطر بی محتوایی فیلم ها از این سریال خوشم امد و نگاه کردم اما پایان بسیار بسیار مسخره ای داشت اگر در واقعیت هم زندگی همینطور باشد همه افسردگی میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا