چهره هاسلبریتی خارجی

قوانین سختگیرانه آرایشی در خانواده سلطنتی چیست؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

قوانین سختگیرانه آرایشی در خانواده سلطنتی چیست؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

اعضای خانواده سلطنتی همیشه مورد توجه مردم و دوربین خبرنگاران هستند، از این رو قوانینی در مورد زیبایی و سبک لباس پوشیدن دارند که همیشه باید بدان عمل کنند. اگر دوست دارید که با قوانین ممنوعه ای که در زمینه مد و زیبایی برای اعضای خانواده سلطنتی وضع شده آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

خانواده سلطنتی

رژ لب براق

آیا تا به حال زنان خانواده سلطنتی را با لب هایی براق دیده اید؟ در واقع هر رنگ رژ لبی به جز صورتی و مات برای آنها ممنوع است. بنابراین آنها هیچگاه نمی توانند از رژ لب های براق یا قرمز رنگ استفاده کنند. البته این قانون یک خوبی دارد، آن که دیگر هیچگاه رژ لب های رنگی به دندان های آنها نمی چسبد.


کرم پودر زیاد

کیم کارداشیان در حال حاضر ملکه اینستاگرام است. سبک آرایش او نیز الگوی بسیاری از دختران جوان شده است. یکی از عادت های آرایشی این ستاره، زدن کرم پودر زیاد می باشد اما این شیوه آرایش برای اعضای خانواده سلطنتی ممنوع است. به عنوان مثال ویکتوریا، ولیعهد سوئد، نباید کرم پودر استفاده کند یا گونه هایش را با رژ گونه برجسته کند. هر چه آرایش آنها طبیعی تر باشد، بهتر است. تنها در صورتی که آنها بخواهند کمی به صورت شان رنگ و لعاب دهند، می توانند از کمی رژ گونه صورتی رنگ استفاده کنند.


آرایش غلیظ چشم

شما هیچوقت زنان خانواده سلطنتی را با آرایش غلیط چشم ندیده اید. در واقع آنها حتی اگر بخواهند هم نمی توانند این کار را انجام دهند. چشم های آنها معمولا کمی سایه چشم محو و ریمل دارد. آرایش چشم زیاد در واقع برای آنها نشانه ای از ناراحتی و غم است.


تثبیت نکردن آرایش

ملکه، شاهزاده و دیگر زنان خانواده سلطنتی در مراسم و فعالیت های مختلفی حضور می یابند که برخی از آنها در فضاهای باز برگزار می شود. گاهی این مراسم ساعت ها به طول می انجامد اما اگر دقت کرده باشید، آرایش آنها در شرایط مختلف، از روزهای گرم و آفتابی گرفته تا بارانی و برفی، ذره ای تکان نمی خورد. کلید موفقیت آنها استفاده از لوازم آرایش ۲۴ ساعته و تثبیت کننده های آرایشی است.


آرایش کردن در ملا عام

طبق قوانین سلطنتی، آرایش کردن در ملا عام کار نامناسبی محسوب می شود. بنابراین، حتی اگر رژ لب آنها یا ریمل شان پاک شود هم نمی توانند در مکان های عمومی آن را تمدید کنند. البته این کار نه تنها برای خانواده سلطنتی، بلکه به صورت عموم نیز کار زیبایی نیست.


لاک رنگی

زنان سلطنتی نمی توانند لاک های رنگی به ناخن هایشان بزنند. آنها تنها مجازند که از لاک بی رنگ یا صورتی خیلی کمرنگ استفاده کنند. ناخن های آنها نیز همیشه باید کوتاه و تمییز باشد.


موهای نامرتب

موهای ساده و آراسته از دیگر قوانینی ست که زنان خانواده سلطنتی باید بدان عمل کنند. به عنوان مثال موهای کیت میدلتون همیشه باز و کمی حالت دار است. موهای چرب، ژولیده و مدل های عجیب و غریب در میان اعضای خانواده سلطنتی جایی ندارد.


اهمیت ندادن به آرایش مو

کیت میدلتون، همیشه موهایی سشوار کشیده و مرتب دارد. او از مواد مختلفی برای نرم و براق نگه داشتن موهایش استفاده می کند. علاوه بر آنها، او به طور منظم موهایش را رنگ می کند تا موهای سفیدش دیده نشود. آرایشگاه رفتن هر چند ماه یک بار نیز برای آنها یک قانون است. در واقع آنها باید به طور مرتب به آرایشگاه بروند و موهایشان را کوتاه کنند تا همیشه مرتب و شاداب به چشم آیند.


کلاه

طبق قوانین سلطنتی، یکی از اکسسوری هایی که اعضای خانواده سلطنتی باید برای مراسم رسمی مانند جشن کریسمس یا عروسی استفاده کنند، کلاه یا تاج است. در واقع شما می توانید با استفاده از کلاه هایی که آنها در مراسم گذاشته اند، تشخیص دهید که متعلق به خانواده سلطنتی می باشند./برترین ها

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

قوانین سختگیرانه آرایشی در خانواده سلطنتی چیست؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا