چهره ها

لباس گلدار و جالب نیکی کریمی در نمایشگاه عکس هایش

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

لباس گلدار و جالب نیکی کریمی در نمایشگاه عکس هایش

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آخرین جمعه نمایشگاه عکس های نیکی کریمی، با حضور سفرای فرانسه، مدیرعامل ال جی و هنرمندان. نمایشگاه عکس های نیکی کریمی، در آخرین جمعه خود، میزبان جمعی از عکاسان سرشناس، مدیران فرهنگی و علاقه مندان به هنر بود.

نمایشگاه گل مردگی که از ٢٧ بهمن ماه در گالری اعتماد(باغ نگارستان) دایر شده، عصر جمعه ١١ اسفند ماه با استقبال مخاطبان مشتاقی روبرو شد که برای دیدن آثار نیکی کریمی، فیلمساز و بازیگر معتبر سینمای ایران آمده بودند.

فرانسوا سنمو(سفیر فرانسه در ایران)، جمل اوبشو(رایزن فرهنگی فرانسه در ایران)، دوک سو ان (مدیرعامل ال جی)، امیرآقایی و مهندس فیروز در آخرین جمعه نمایشگاه عکس گل مردگی، از آثار نیکی کریمی دیدن کردند.

نیکی کریمی روز جمعه از ساعت ١۶ تا ٢٠ در نمایشگاه عکس خود حضور پیدا کرد تا به سوالات بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنر پاسخ دهد.

این فیلمساز سینمای ایران در اولین روزهای برپایی نمایشگاه درباره مضمون گل مردگی توضیح داده بود:”اتود عکس های نمایشگاه گل مردگی از سال ٩۴، زده شد و متاثر از دغدغه های سال های اخیرم است.عکاسی این مجموعه همزمان شد با فقدان عباس کیارستمی که در برگزاری این نمایشگاه بسیار تاثیرگذار بود. همزمان اخبار نابسامانی های خاورمیانه من را بیشتر با مفهوم نیستی و فقدان درگیر کرد.احساس تک افتادگی و تنهایی در جهانی بی نور و ناامن…”

پیش از این و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه، جمعی از هنرمندان حوزه های مختلف از جمله تهمینه میلانی،محمود دولت آبادی، کامبوزیا پرتوی، حبیب رضایی، هوشنگ گلمکانی، سیف الله صمدیان، مجید مطلبی، مهدی کرم پور، محمد فرنود، امید روحانی، نادر داوودی، منصور ضابطیان و بزرگمهر حسین پور در میان ازدحام و شلوغی چند ساعته از آثار کریمی دیدن کرده بودند.

نمایشگاه گل مردگی تا ١۵ اسفند در گالری اعتماد برپاست، و علاقه مندان به هنر می توانند با مراجعه به این گالری واقع در باغ نگارستان( میدان بهارستان- خیابان دانشسرا) از مجموعه عکس های این هنرمند بازدید داشته باشند.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

لباس گلدار و جالب نیکی کریمی در نمایشگاه عکس هایش

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا