تلویزیون

آیا دورهمی امشب ۲۴ اردیبهشت ۹۹ پخش می شود؟

آیا دورهمی امشب ۲۴ اردیبهشت ۹۹ پخش می شود؟ جزئیات پخش برنامه دورهمی شبکه نسیم با اجرای مهران مدیری امشب را در همین مطلب بخوانید. برنامه دورهمی با دعوت از مهمانان در شب های ماه مبارک رمضان به روال قبلی خود پخش می شود. سه شب آخر هفته ماه رمضان دورهمی با اجرای مهران مدیری میزبان هنرمندان است. این برنامه امشب به دلیل سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) و قرار گرفتن در شب های قدر پخش نمی شود.

دورهمی امشب ۲۴ اردیبهشت ۹۹
دورهمی امشب ۲۴ اردیبهشت ۹۹

شبکه نسیم کماکان روی پخش برنامه دورهمی در سه شب آخر هفته حساب باز کرده است. مهران مدیری چندی قبل در پستی اینستاگرامی از ایده ای جدید در این برنامه با دکورهای متفاوت نوشت. این نشان می دهد دورهمی هنوز ادامه دارد و با فرمول های تازه قصد دارد تا مخاطب خود را همچنان حفظ کرده و راضی نگه دارد.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا