اخبار داغ

ماجرای ازدواج رونالدینیو با دو زن چه بود؟+تکذیبیه ستاره برزیلی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای ازدواج رونالدینیو با دو زن چه بود؟+تکذیبیه ستاره برزیلی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

روز گذشته خبری عجیب در ارتباط با ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا اسپانیا شنیده شد. گفته می شد رونالدینیو همزمان با دو زن ازدواج کرده و عکس آنها را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است!

بنا به گزارش رسانه های برزیل، رونالدینیو ، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل و بارسلونای اسپانیا  قصد دارد با هر دو نامزد خود ازدواج کند. در این خبر آمده بود قرار است مراسم ازدواج رونالدینیوی ۳۸ ساله با پریسیلا کوئلهو و بیتروز سوئوزا در ماه آگوست و در عمارت شخصی او انجام شود.

این خبر امروز از سوی این ستاره تکذیب شد. وی با تکذیب خبر ازدواج همزمان با ۲ نفر گفت: «این بزرگترین دروغی است که شنیده بودم!»

رپورتاژ
در حالی که ازدواج با دو زن در برزیل غیرقانونی است و طبق قوانین برزیل ۶ سال مجازات دارد اما بنا به گزارش رسانه های برزیل، رونالدینهو قصد ندارد ازدواج با دو نامزد خود را بصورت رسمی ثبت کند.
ستاره سابق تیم بارسلونای اسپانیا در حالی جشن نامزدی خود را با “بیتریز” در سال ۲۰۱۶ جشن گرفت که سال ها قبل از این تاریخ با “پرسیلا” نامزد کرده بود.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای ازدواج رونالدینیو با دو زن چه بود؟+تکذیبیه ستاره برزیلی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا