اخبار داغ

ماجرای تیراندازی و قتل در درگیری خونین محله فلاح تهران چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای تیراندازی و قتل در درگیری خونین محله فلاح تهران چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

تیر اندازی روز گذشته که منجر به وقوع یک فقره قتل در محله فلاح تهران (منطقه ۱۷) شد، ترس و نگرانی اهالی این محله را در پی داشت. ماجرا از جایی آغاز شد که مرد جوان به خاطر اختلاف قدیمی با ۳ برادر دست به اسلحه شد و با شلیک ۸ گلوله به زندگی یکی از برادرها پایان داد و ۲ برادر دیگر را راهی بیمارستان کرد.
ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه شامگاه شنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری صدای شلیک چند گلوله در داخل یک قهوه خانه، سکوت شبانه را در منطقه فلاح شکست و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل تیراندازی حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که ۳ مرد هدف شلیگ گلوله قرار گرفتند و غرق خون روی زمین افتاده اند که خیلی زود ۳ مرد ۵۷ ، ۴۲ و ۳۷ ساله به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مجروحان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس  آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شوند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این ۳ مرد که با هم برادر هستند و در این قهوه خانه به صورت شراکتی مشغول به کار بوده اند که از چندی قبل با مرد جوانی اختلاف پیدا کرده اند.

تیم جنایی در ادامه پی بردند که صبح شنبه ۳ برادر با مرد ۲۷ ساله با هم درگیری داشته اند و مرد جوان که از ۳ برادر کینه داشته است ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه با خودروی پژو ۲۰۶ در جلوی قهوه خانه توقف کرده و پس از پیاده شدن و ورود به قهوه خانه با اسلحه کلت کمری اقدام به شلیک ۸ گلوله به سمت ۳ برادر کرده است که در این تیراندازی برادر بزرگ این خانواده به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری قاتل مسلح در اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

/رکنا

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای تیراندازی و قتل در درگیری خونین محله فلاح تهران چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا