چهره هاسلبریتی خارجی

ماجرای جدایی سلبریتی های خاطره انگیز بالیوود + تصاویر

ترجمه: سمیرا فیض آبادی،مجله اینترنتی کولاک

شکل گرفتن روابط عاطفی میان سلبریتی‌های بالیوود موضوع جدیدی نیست و از نسل‌ها قبل شاهد این مسئله بوده‌ایم که برخی از این عشق های و داغ و آتشین، منجر به ازدواج‌های مستحکمی می‌شوند و برخی از آنها فرجامی جز جدایی غم‌بار در پی ندارند. بسیاری از زوج‌های پرطرفدار و محبوب بالیوود در برهه‌ای از زمان به هم علاقه‌مند شدند و پس از مدتی زندگی و در کنار هم بودن جدایی‌ای شوکه کننده برای طرفدارانشان داشتند که در اینجا به چند مورد از این جدایی‌های شوکه کننده هنرپیشه‌های بالیوود اشاره می‌کنیم.

 

بی‌پاشا باسو و جان آبراهام


در دهه قبل بی‌پاشا باسو و جان آبراهام از ستاره‌های پرطرفدار و موفق سینما بودند. آنها در چندین فیلم با هم همبازی شدند. جان و بی پاشا حدود ۱۰ سال با هم نامزد بودند. همیشه در تمام محافل سینمایی در کنار هم حضوری پررنگ داشتند و در نشان دادن عشق و رابطه خود مشکلی نداشتند. همه در انتظار اعلام تاریخ عروسی این دو ستاره مطرح بودند که ناگهان خبر جدایی آنها پخش شد و باعث شوکه شدن اهالی سینما و طرفداران این زوج شد. دلیل جدایی آنها هم کاملا مشخص نشد. جان مدت کوتاهی پس از این جدایی با پریا رانچال که بانکدار بود ازدواج کرد و از آن زمان به بعد خیلی کم کار و کم رنگ شد.

سلمان خان و کاترینا کایف


سلمان خان و لیست دخترانی که در زندگی او نام برده شده و هیچ وقت تمام نمی‌شود همیشه یک موضوع داغ مورد بحت بوده است. لولیا ونچر آخرین کسی است که نامش با نام سلمان خان گره خورده است. سلمان خان پس از رابطه و جدایی جنجالی از آیشواریا رای، چند سال با کاترینا کایف در یک رابطه جدی بود و درست زمانی که همه فکر می‌کردند بالاخره سلمان خان سروسامان گرفته و ازدواج می کند، خبر جدایی آنها تیتر یک روزنامه‌ها شد. البته لازم به ذکر است که سلمان و کاترینا هیچ وقت به طور رسمی ارتباط خود را تائید نکردند. به نظر می‌رسید کاترینا کایف که به همبازی‌های رنبیر کاپور در فیلم “عجب پریم کی غضب کاهانی” علاقه‌مند شده بود به رابطه‌اش با سلمان خان پایان داد.

آمیتاب بچن و رکا


آمیتاب بچن، اسطوره‌ی سینمای هند ۴۳ است که با جایا بچن ازدواج کرده است و زندگی خوب و دور از حاشیه‌ای دارند. آمیتاب قبل از ازدواج با همسرش درگیر چند رابطه عاطفی با چهره‌های زیبارویی همچون پروین و رکا بود. رابطه آمیتاب و رکا آنقدر جدی شده بود که چیزی به ازدواج آنها نمانده بود اما به یکباره آمیتاب با جایا ازدواج کرد و باعث ناکامی و افسردگی رکا شد. رکا عاشق آمیتاب بود و برخی می‌گویند که او هنوز این عشق را درقلب خود دارد و حتی شنیده می‌شود آمیتاب بچن یک رابطه عاطفی پنهانی با رکا دارد. چند سال قبل یک عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان داد آمیتاب و رکا با هم در یک هواپیما در حال سفر دیده شدند!!

 

شاهد کاپور و کرینا کاپور


عشق کرینا و شاهد یک اتفاق فراموش نشدنی است. آنها وقتی در دهه ۲۰۰۰ فعالیت خود را در سینما آغاز کردند دیوانه‌وار عاشق همدیگر بودند. داستان واقعی عشق کرینا و شاهد در آن دوره مورد توجه رسانه‌ها و طرفداران آنها بود. حتی کرینا کاپور در مورد رابطه‌اش با شاهد در برنامه تلویزیونی پرمخاطب «کافی ویت کارن» به طور مستقیم صحبت کرد و گفت که شاهد یک فرد ویژه در زندگی اوست که خنده را بر روی لب‌هایش می‌آورد و حتی شاهد کاپور هم که فردی است که حریم خصوصی امنی برای خود دارد گفت که نمی‌تواند حتی یک روز زندگی بدون کرینا را تصور کند اما سرنوشت آنها با یکدیگر گره نخورد. کرینا وقتی با سیف‌علی خان در فیلم «تشن» همبازی شد با او درگیر یک رابطه عاطفی شد و همین موضوع باعث شد شاهد قلب شکسته را رها کند. کرینا پس از چند سال رابطه با سیف، با او ازدواج کرد و شاهد کاپور هم با میرا راجپوت ازدواج کرده و ۲ فرزند دارد.

 

رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن

رنبیر کاپور و دیپیکا پادوکن

عشق میان رنبیر و دیپیکا بر هیچ کسی پوشیده و پنهان نبود. حتی بعد از اینکه آنها راهشان را از هم جدا کردند با هم یکی از جذاب‌ترین زوج‌های هنری بالیوود به شمار می‌آیند که در کنار هم بی‌نظیر هستند و مخاطبین همیشه تقاضای ساخت فیلم‌های مشترک از این دو ستاره را دارند. می‌توان گفت خیانت رنبیر باعث شکستن این رابطه شد. رنبیر به خاطر علاقه‌مند شدن به کاترینا کایف از این رابطه کنار کشید و از همین دوره دیپیکا پادوکن یک موج دیگر از افسردگی را در زندگی خود تجربه کرد اما نهایتا عشق و آرامش را در رابطه ۶ ساله با رنویر سینگ پیدا کرد و چند ماه قبل با رنویر ازدواج کرد و رنبیر همچنان در روابط دیگر به دنبال عشق زندگی‌اش می‌گردد. رنبیر که دیپیکا را به خاطر کاترینا کایف ترک کرده بود یک بار دیگر کاترینا را به خاطر عالیا بات رها کرده و این چرخه تا کی و کجا ادامه خواهد داشت کسی نمی‌داند!!

 

ریتیک روشن و سوزان خان

ریتیک روشن و سوزان خان

ریتیک روشن خوش چهره و جذاب وقتی با دوست دوران کودکی‌اش سوزان ازدواج کرد قلب میلیون‌ها نفر را شکست. وقتی ریتیک روشن در صفحه‌ی شخصی‌اش با جملاتی غمبار اعلام کرد که سوزان تصمیم گرفته از او طلاق بگیرد همه را به شوک فرو برد. این جدایی یکی از غیرقابل باورترین جدایی‌هایی تاریخ بالیوود به حساب می‌آید. آنها پس ۱۴ سال زندگی شاد و موفق تصمیم به جدایی گرفتند و پس از افشاگری‌های کانگنا رانات مشخص شد که ارتباط پنهانی ریتیک را کانگنا رانات باعث آزرده خاطر شدن سوزان و پایان این رابطه شده، با این همه ریتیک و سوزان هیچ وقت این موضوع را تائید نکردند. جالب است بدانید ریتیک و سوزان پس از جدایی دوستی خود را حفط کردند و در جشن‌ها، مسافرت‌ها و مناسبت‌ها همیشه در کنار هم و در کنار فرزندانشان هستند. رابطه آنها هنوز هم آن‌قدر خوب و صمیمی دیده می‌شود که به نظر می‌رسد شاید شاهد ازدواج مجدد آنها با هم در آینده نزدیک باشیم!

 

فرهان اختر و ادونا

فرهان اختر و ادونا

فرهان اختر نیز در دوران جوانی عاشق ادونا که سالها از او بزرگتر بود شد. آنها زندگی خوب و آرامی داشتند و دو دختر دوست داشتنی دارند اما دو سه قبل به یکباره اعلام کردند که تصمیم دارند از هم جدا شوند و پس از جدایی همچنان روابط دوستانه‌ای با هم دارند. حالا فرهان اختر در تدارک دیدن ازدواج دوم خود است.

 

آکشی کومار و شپلپا شتی


آکشی کومار در دهه نود یکی از سوپراستارهای موفق و پرطرفدار بود و موفقیت او در دهه ۲۰۰۰ هم با فیلم‌های کمدی پررنگ‌تر شد. او در خیلی از همبازی‌های خود از جمله رکا، راوینا تاندون، شیلپا شتی در جستجوی عشق زندگی خود بود که درنهایت این عشق را در توئینکل کانا پیدا کرد. آکشی کومار در یک دوره درگیر رابطه‌ای جدی با شیلپا شتی شد و آنها تصمیم به ازدواج داشتند و این رابطه بر کسی پوشیده نبود اما آکشی به یکباره به خاطر توئینکل از این رابطه کناره گرفت. مدتی نیز شایعاتی در خصوص ارتباط آکشی کومار با پریانکا چوپرا شنیده می‌شد که توئینکل احساس خطر کرد و با ورود کردن به موضوع شوهرش را حفظ کرد و دیگر اجازه نداد آکشی با پریانکا همبازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا