اخبار داغ

ماجرای حضور فرزندان سرتیپ “عزیز نصیرزاده” فرمانده نیروی هوایی در آمریکا چه بود؟

مجله اینترنتی کولاک: در فضای مجازی شایعه عجیبی در حال انتشار است که عنوان می کند فرزندان سرتیپ “عزیز نصیرزاده” در آمریکا به سر می برند! این شایعه وقتی بیشتر شد که فرمانده نیروی هوایی راجع به نابودی رژیم صهیونیستی اظهار نظر کرد. شایعه‌کنندگان مدعی شدند که سرتیپ نصیرزاده درحالی این حرف را زده که پسر و دخترش در آمریکا مشغول تحصیل هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همین رابطه در گفتگو با برنامه  “بحث روز” رادیو ایران عنوان کرد که اصلا من فرزند پسری ندارم که بخواهد در آمریکا درس بخواند!

امیر سرتیپ نصیرزاده همچنین عنوان کرد: من یک دختر دارم که اکنون در حال گذراندن دوره دکتری خود در دانشگاه های داخل کشور است و این شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان است.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده سابق نیروی هوایی با پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی و تصویب امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، به سمت جانشین فرماندهی نهاجا منصوب شد.

وی دوران تحصیلات متوسطه خود را در تهران گذرانده و سپس در سال ۱۳۶۱ به استخدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمده و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده خلبانی نیروی هوایی ارتش به گردان تاکتیکی هواپیمای اف-۱۴ پیوسته‌است. وی پیش از پذیرفتن این مسئولیت، معاونت هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، مدیر جنگال معاونت عملیات نهاجا و همچنین معاون اطلاعات نیروی هوایی ارتش بوده‌است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا