اخبار داغسینما

ماجرای حضور فیلم ایرانی در بخش «تدی» ویژه آثار همجنسگرایانه جشنواره برلین چیست؟!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای حضور فیلم ایرانی در بخش «تدی» ویژه آثار همجنسگرایانه جشنواره برلین چیست؟!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در میان فیلم‌هایی که در جشنواره برلین حاضر می‌شوند، آنهایی که چنین مضامینی دارند در قالب جایزه تدی با هم به رقابت می‌پردازند و نتیجه آن هم هر سال قبل از اختتامیه اصلی اعلام می‌گردد؛ فیلم «هجوم» امسال با بیش از سی فیلم در این بخش رقابت دارد!

فیلم هجوم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی است. بازیگران این فیلم عباتند از: عبد آبست، الاهه بخشی، بابک کریمی، محمد ساربان ، لوون هفتوان ، پدرام شریفی و…

خلاصه داستان فیلم هجوم

داستان «هجوم» دربارهٔ یک تیم ورزشی آماتوری و مربی‌شان است. اعضای تیم رازی برای پنهان کردن دارند و گروهی در جستجوی پیدا کردن سرنخ‌هایی از این ماجرا هستند. «هجوم» دربارهٔ یک قتل است که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مأمور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه سر نخ‌هایی از این قتل بدست می‌آورند.

جایزه تدی چیست؟

جایزه فیلمی است که توسط جشنواره بین‌المللی فیلم برلین و با انتخاب هیئتی مستقل، به فیلم‌های مرتبط با دگرباشی جنسی حاضر در این جشنواره اهدا می‌شود. منظور از هیئت مستقل این است که اعضای آن توسط کمیته جشنواره برلین انتخاب نمی‌شوند.

این هیئت داوری از سازمان‌دهندگان جشنواره‌های فیلم مرتبط با دگرباشی جنسی تشکیل شده است. جایزهٔ تدی نخستین بار در سال ۱۹۸۷ اعطا گردید. این جایزه به فیلم برتر، فیلم کوتاه و مستند برتر به همراه مبلغ ۳٬۰۰۰ یورو اهدا می‌شود.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای حضور فیلم ایرانی در بخش «تدی» ویژه آثار همجنسگرایانه جشنواره برلین چیست؟!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا