کلیپ داغ

ماجرای خرد شدن نقاشی بنکسی در تابلو بعد از فروش آن چیست؟+ویدیو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای خرد شدن نقاشی بنکسی در تابلو بعد از فروش آن چیست؟+ویدیو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

کلیپ داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بنکسی؛ هنرمند مشهور گرافیتی که هنوز کسی نتوانسته چهره او را ببیند در آخرین اقدام خود دوستداران هنرش را مات و متحیر کرد. نقاشی مشهور بنکسی با عنوان «دختری با بادکنک»‌ در رویدادی نادر پس از فروش، از دستگاه خردکن که در قاب نقاشی تعبیه شده بود، پایین آمد و پاره‌های آن پایین قاب آویزان شد!

در حراجی ساتبی نقاشی «دختری با بادکنک» بنکسی که شهرت زیادی هم دارد به عنوان آخرین اثر عرضه شد و در نهایت چیزی بیش از یک میلیون پوند فروخته شد، اما رویداد اصلی قیمت بالای آن نبود چرا که با نهایی شدن قیمت و فروش رفتن آن بلافاصله دستگاه خردکنی که در قاب نقاشی تعبیه شده بود فعال شد و نقاشی از درون آن گذشت و پاره‌های آن پایین قاب آویزان شد.

نقاشی بنکسی یک دختر را با یک بادکنک شکل قلب به تصویر کشیده است و در آخرین اثری بود که در حراجی فروخته شد. او پس از این رویداد پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن ضمن بازنشر تصویر نقاشی نوشت: «می‌رود، می‌رود، رفته.»

بنکسی هنرمندی اهل بریستول است که علیرغم تمام گمانه‌زنی‌ها تا کنون ناشناس باقی‌مانده است. او با کشیدن یک مجموعه گرافیتی با مایه‌های انتقادی روی ساختمان‌ها به شهرت رسید و تعبیه دستگاه خردکن در قاب نقاشی ارائه شده در حراجی تازه‌ترین نمونه از فعالیت‌های او است.

 

این پست توسط بخش کلیپ داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای خرد شدن نقاشی بنکسی در تابلو بعد از فروش آن چیست؟+ویدیو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا