اخبار داغسیاسی

فربد طلایی کیست؟ ماجرای درگیری فیزیکی فربد طلایی کارشناس با مدیر شبکه من و تو (ویدیو)

فربد طلایی کیست؟ ماجرای درگیری فیزیکی فربد طلایی کارشناس با مدیر شبکه من و تو به همراه ویدیو همچنین دلیل ضرب و شتم این کارشناس سیاسی شبکه من و تو با مدیران این شبکه در این مطلب. روز گذشته فربد طلایی پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل در دانشگاه ردینگ انگلستان میهمان شبکه من و تو برای ضبط برنامه رو به رو بود.

وی پس از طرح سوالی از دیگر حاضران در این برنامه مبنی بر اینکه اگر آمریکا به ایران حمله نظامی کند جایگاه شما به عنوان اپوزیسیون کجاست؟ آیا با حمله نظامی به ایران موافقت می‌کنید؟ چون شما با تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران همراهی کردید با رفتار خارج از عرف دیگر کارشناسان این برنامه مواجه شد.

طلایی که چند سوال دیگر از کارشناسان این برنامه پرسیده بود در وقت استراحت با توهین‌های هیمن سیدی از کردهای تجزیه طلبی که پای ثابت شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله من و تو است، مواجه شد. پس از توهین‌های هیمن سیدی افرادی مثل کیوان عباسی مدیر من و تو و پتکین آذرمهر تهیه کننده برنامه رو به رو وارد استودیو شدند، اما به جای اینکه فضا را آرام کنند اقدام به متشنج‌تر کردن فضا کردند.

طلایی پس از این اتفاقات برای برداشتن لوازم شخصی خود و خارج شدن از استودیو اقدام کرد که در همین لحظه با حمله فیزیکی هیمن سیدی مواجه شد. این حمله باعث آسیب دیدن انگشت فربد طلایی و پاره شدن لباسش شد.

پتکین آذرمهر تهیه کننده برنامه رو به رو پس از اینکه عوامل من و تو به جان فربد طلایی افتاده بودند موبایل او را از وی گرفت و فیلمی که طلایی از صحنه درگیری ضبط کرده بود، پاک کرد.

پلیس انگلیس پس از حضور در صحنه به فربد طلایی اعلام کرد از آنجا که عوامل شبکه من و تو شکایتی علیه او تنظیم نکرده‌اند وی هم حق ندارد از آنها شکایت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا