سریالسریال خارجی

زمان پخش و تکرار سریال ابری بر بالای کوه از شبکه چهار + خلاصه داستان

زمان پخش و تکرار سریال ابری بر بالای کوه از شبکه چهار سیما به همراه خلاصه داستان این سریال ژاپنی و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب بخوانید. سریال ژاپنی ابری بر بالای کوه به کارگردانی Mikio Sato  از امشب مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان هر بامداد ساعت ۲۴ از شبکه چهار پخش می‌شود.

پخش و تکرار سریال ابری بر بالای کوه
پخش و تکرار سریال ابری بر بالای کوه

این سریال ژاپنی زندگی ۳ جوان روستایی ژاپنی را روایت می‌کند که بعدها هر سه افراد تأثیرگذاری در تاریخ و فرهنگ ژاپن می‌شوند. دو برادر که قهرمانان ملی ژاپن و از فرماندهان نظامی ژاپن‌اند و رشادت و راهکارهای آنها باعث می‌شود ژاپن  برای ۳ دهه قدرت بی رقیب جنوب و شرق آسیا باشد. نفر سوم دوست صمیمی آنهاست که بعدها شاعر بزرگ ژاپن می‌شود و تغییرات مثبتی در شعر سنتی ژاپن ایجاد می‌کند.

در خلاصه داستان آمده است: یوشیفورو پسر ده ساله یک خانواده فقیر ژاپنی است که نمی‌گذارد برادر تازه متولد شده‌اش را به خانواده ای دیگر بسپارند و به پدرش قول میدهد که برای مخارج او کار کند. آرزوی یوشیفورو ادامه تحصیل است و وقتی مدرسه‌ای رایگان در توکیو دایر می‌شود او خانواده‌اش و برادر محبوبش را که نوجوانی شیطان اما باهوش است را ترک می‌کند و قول می‌دهد که همچنان برای مخارج او پول بفرستد…

این سریال به همت تأمین برنامه شبکه چهار سیما برای اولین بار از سیما، هر بامداد ساعت ۲۴ پخش و ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا