چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای کامل ناراحتی هلیا امامی از شبکه ۳ به همراه فیلم

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان  هم اکنون ۳۱ ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.

هلیا امامی با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش نوشت:
سریال از یادها رفته
محصول تلاش یک گروه حدودا صد نفره پر تلاش زحمت کش با معرفت و صبور کاری بسیار سخت برای گروه تهیه و تولید ، فیلمبرداری ،گریم، صحنه،گروه کارگردانی ، لباس ، صدا ،عکاس ، موزیک، تدوین و…………..

تمام بچه ها لحظه به لحظه ی عمرشون رو در اون زمان با جان و دل در اختیار کار گذاشتن ،چقدر روزهای فیلمبرداری لاله زار سخت بود و سخت بود با ٣٠٠ تا هنرور ریل های ١۵٠ متری سرما و گرما و بچه های ما که فقط میدویدند و عرق میریختن و صادقانه عشق میورزدین به کار چقدر آسیب دیدن چشم ، دست ،پا ، روح ، ساعت های کاری طولانی ١۶-١٧ ساعت و تمامی این لحظات سخت و شیرین رو گرو ه فیلمبردار پشت صحنه ضبط کرد و بچه ها اول به عشق شما و بعد به امید پخش شدن پشت صحنه ها از تلوزیون که قرار بود در سه قسمت پخش بشه و هرگز پخش نشد به خودشون امید میدادن امید به اینکه روزی شما هم تلاششون رو میبینید و شاید شاید تلوزیون مثل همیشه از کارهای سخت که قدردانی میکنه از ما هم یک تشکر کوچیک میکرد و با یک خسته نباشید دلمونو شاد می کرد
یک سال از پخش سریال می گذره و من همچنان دلگیر از این بی توجهی ….
همکاران من عزیزان من خسته نباشید واقعا کارتون عالی بود دست مریزاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا