اخبار داغفرهنگی

محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکترا ۹۹ سال کیست؟ + عکس و بیوگرافی

محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور دکتری ۹۹ سال کیست؟ به همراه عکس و بیوگرافی کامل محبوبه وحدانی رتبه اول کنکور دکترا امسال در همین مطلب. به گزارش پایگاه خبری کواک نیوز و به نقل از «شبونه» خانم محبوبه وحدانی از روستای قلی در جاجرم خراسان شمالی، توانست به چنین موفقیتی دست یابد.

بیوگرافی محبوبه وحدانی

این خانم نخبه موفق شده که در کنکور دکترای ۹۹ رتبه اول را به دست آورد. ایشان اهل روستای قلی در جاجرم خراسان شمالی میباشد. رتبه کنکور کارشناسی وی ۱۹۸ بوده است و در کنکور ارشد توانسته بود که رتبه ۲ را به دست اورد.

این دانشجوی نخبه میگوید که میخواهم تلاش کنم تا بتوانم برای روستا و کشورم مثمر ثمر باشم و بعد از تحصیلاتم حتما به روستایم خواهم امد و به هم ولایتی هایم کمک خواهم کرد و امکانات رفاهی را برایشان فراهم خواهم نمود.

او میگوید که علاقه زیادی به کارهای خانه هم دارم و در کنار تحصیلات کارهای منزل را هم با عشق و علاقه انجام میدهم و کمک خانواده ام میدهم.

علاقه شدید به تحصیل

محبوبه وحدانی میگوید که عاشق تحصیل و کسب علم هستم و بهترین لحظه های زندگی ام زمانی است که در حال کسب علم و دانش هستم و از اساتید کلاسم سوال میپرسم و به من اموزش میدهند. او تصمیم دارد که تحصیلاتش را بعد از دکتری نیز ادامه بدهد

پیج اینستاگرام

پیجی از او در اینستاگرام یافت نشد. محبوبه وحدانی روزهایی که برای دکتر تلاش می کرد با تحقیق های فراوان به صورت اینترنتی و استفاده از نمونه سوالات سالهای گذشته توانست که روشی موثر برای قبولی در کنکور پیدا کند با اینکه تبلیغات گسترده صدا و سیما برای کلاسهای کنکور و همچنین کتاب‌های درسی بحث مافیای کنکور را مطرح کرده بود اما یک دختر روستایی توانسته بود که بدون حضور در کلاس های کنکور رتبه اول کشور دست یابد

برخلاف توصیه های کارشناسان تحصیلی تایم کمتری را برای مطالعه اختصاص می داد و همچنین فعالیت های روزمره روستا را نیز انجام میداد.

محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور
محبوبه وحدانی رتبه یک کنکور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا