اخبار داغ

ماجرای هولناک تجاوز به ۴۱ دختر در ماه رمضان در ایرانشهر + کلیپ

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای هولناک تجاوز به ۴۱ دختر در ماه رمضان در ایرانشهر + کلیپ

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

‏ماجرای تجاوز به ۴۱ دختر در ماه رمضان در ایرانشهر؛ امام جمعه می‌گوید فقط ۳ دختر شکایت کرده اند.

این خبر هولناک لابه‌لای اخبار جام جهانی دیده نمی‌شه یا این‌که رسانه اهمیتی براش قائل نیست.

 

نبی بخش داوودی؛ فرماندار ایرانشهر می‌گوید: پیگیری این مسائل از نظر قانونی چارچوب‌های خاص خود را دارد و به‌راحتی نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد چرا که تاکنون به تعداد یا اطلاعات مشخصی از موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر دست نیافته‌ایم. داوودی متذکر شد: به‌زودی اخبار موثق در این‌باره منتشر خواهد شد.

همچنین امام جمعه ایرانشهر در این‌باره گفت: منبع صحبتی که در نماز عید فطر ایرانشهر داشته‌ام، اولیای یکی از دختران آسیب‌دیده بود که با حجمی از نگرانی و اضطراب از بنده خواست این موضوع را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

وی درباره تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده‌ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر ۴۱ نفر است.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متاسفانه عده‌ای زور دارند و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود.

همچنین نماینده ایرانشهر در این‌باره گفت: موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر اتفاق افتاده اما تاکنون آمار دقیقی از این موضوع به ما داده نشده و موضوع در دست پیگیری است.

محمد نعیم امینی‌فرد افزود: از نیروهای قضایی و انتظامی خواسته‌ایم در اسرع وقت ابعاد مختلف قضیه بررسی و موضوع تجاوز به دختران ریشه‌یابی شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خواستار برخورد با خاطیان ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری شد.

فاطمه فاضلی گفت: بر اساس اخبار و یافته‌ها چندین نفر از دختران ایرانشهری قربانی این حادثه شوم شده‌اند که تنها تعدادی جسارت این را یافته که از رنج حادثه سخن بگویند.

فاضلی تاکید کرد: ریش سفیدان و متنفذین استان به جدیت این حادثه را پیگیری کنند و جامعه را به آرامش، آگاهی و مسئولیت‌پذیری دعوت کنند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ادعایی که از سوی آقای مولوی در نماز جمعه ایرانشهر اعلام شده مورد تایید ما نیست، گفت: تاکنون ۳ نفر در خصوص موضوع آدم‌ربایی و تجاوز دختران در ایرانشهر شکایت کرده‌اند که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در رابطه با موضوع آدم‌ربایی دختران ایرانشهری اظهار کرد: جزئیاتی که تاکنون در رابطه با این پرونده اعلام شده درباره تعداد افرادی که به آنها تجاوز شده و ادعایی که آقای مولوی در نماز جمعه داشته به هیچ وجه مورد تایید ما نبوده و مسأله در حال بررسی است.

ایرنا هم در خبری اعلام کرد: «شماری از مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری تجمع کردند».

جزئیات آزار جنسی ۴۱ دختر در ایرانشهر

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حدود ۵۰ نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

دستور رحمانی فضلی وزیر کشور برای حادثه ایرانشهر

وزیر کشور در پی انتشار اخباری مبنی بر بروز مواردی از ناامنی اخلاقی در هفته های اخیر در ایرانشهر، پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.

در پی انتشار برخی اخبار با موضوع تعرض به تعدادی از بانوان هموطن در ایرانشهر، وزیر کشور به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس شورای تأمین استان، دستور داد؛ بموازات اقدامات و پیگیری های مرجع قضائی، که برابر روند قانونی در جریان است، ضمن بررسی مضاعف و همه جانبه موضوع از طریق شورای تأمین استان، گزارش دقیقی از ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص هموطنان عزیز شهرستان ایرانشهر رسانده شود.

رحمانی فضلی همچنین از رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان خواسته است، با استفاده از تعامل حداکثری با مردم و بویژه بزرگان و مؤثرین منطقه و تشریح و تبیین پیوسته ابعاد موضوع و اقدامات انتظامی و قضائی بعمل آمده در راستای برخورد قانونی با متخلفین، از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک مردم که بحق جریحه دار شده است، ممانعت بعمل آید.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای هولناک تجاوز به ۴۱ دختر در ماه رمضان در ایرانشهر + کلیپ

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا