چهره هاسلبریتی ایرانی

ماندانا ممهد بازیگر فیلم سینمایی «ترومای سرخ» کیست + آدرس اینستاگرام

مجله اینترنتی کولاک : ماندانا ممهد بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ماندانا ممهد می‌توان به بازیگری در فیلم ترومای سرخ اشاره کرد. ماندانا ممهد در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ماندانا ممهد در این سال، بازیگری در فیلم ترومای سرخ به کارگردانی اسماعیل مهین دوست محسوب می‌شود.

ماندانا ممهد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ فیلم ترومای سرخ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی ماندانا ممهد بازی در فیلم ترومای سرخ بوده است.

زندگی حرفه‌ای و بازیگری ماندانا ممهد را باید مدیون اعتماد اسماعیل مهین دوست باشیم. چرا که اگر اسماعیل مهین دوست به عنوان کارگردان به ماندانا ممهد برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید ماندانا ممهد مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از ماندانا ممهد نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم ترومای سرخ و همکاریش با اسماعیل مهین دوست به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. ماندانا ممهد توانست با بازی در فیلم ترومای سرخ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیرپریوش نظریه، آتش تقی‌پور، رضا کیانیان و مهتاب کرامتی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

همچنین ماندانا ممهد به زبان فارسی مسلط است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا