چهره هاسلبریتی ایرانی

متلک حاتمی کیا به مجید مجیدی و بهرام توکلی+مصاحبه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

متلک حاتمی کیا به مجید مجیدی و بهرام توکلی+مصاحبه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ابراهیم حاتمی کیا در تازه ترین گفتگویش با اشاره به واژه فیلمساز ارگانی که در سالهای اخیر از سوی رسانه های مستقل، باب شده به «شرق» گفت: فیلم‌ساز ارگانی یعنی چه؟ یعنی فیلم‌سازی که به سفارش فیلم می‌سازد؛ یعنی فیلم‌ساز تبلیغاتی و به‌اصطلاح پروپاگاندا.

من مایل نیستم نماینده کسانی باشم که بحق این عنوان را دارند؛ یعنی اشخاصی حرفه‌ای همچون لژیونرهای مزدور که تشکیلات دولتی نظام آنها را دعوت به همکاری می‌کنند. خواه فیلم درباره تاریخ اسلام بسازند خواه جنگ و شهید و شهادت و روحانیت یا هر بحث دیگری.

حاتمی کیا ادامه داد: این لژیونرهای فیلم‌ساز هیچ تعلق خاطری به آنچه می‌سازند، ندارند. فقط قواعد سینما را خوب بلدند و خوب هم پول می‌گیرند. بله این شکل فیلم‌ساز داریم و البته مختص به سینمای ایران هم نیست.

ولی آیا من در این ‌گونه جا می‌گیرم؟ بارها گفته‌ام که هیچ فیلم‌نامه‌ای را نساختم مگر آنکه جرقه‌اش در وجود خودم زده شده، خودم آتش گرفتم و تا ساختن آن عطش‌ام نخوابیده است.

مشخص نیست اشاره ابراهیم حاتمی کیا به کدامیک از فیلمسازان است اما به توجه به جمله «خواه فیلم درباره تاریخ اسلام بسازند خواه جنگ و شهید و شهادت و روحانیت یا هر بحث دیگری» می توان گفت به احتمال زیاد منظور او مجید مجیدی (کارگردان فیلم محمد “ص” ) و بهرام توکلی (کارگردان فیلم تنگه ابوقریب) است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

متلک حاتمی کیا به مجید مجیدی و بهرام توکلی+مصاحبه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا