چهره هاسلبریتی ایرانی

متلک نفیسه روشن به سحر قریشی: در استادیوم منقلب نشدم!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

متلک نفیسه روشن به سحر قریشی: در استادیوم منقلب نشدم!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از بانوانی بود که موفق شد وارد ورزشگاه آزادی شود و از نزدیک بازی تیم ملی ایران مقابل بولیوی را تماشا کند. او در گفتگو با یکی از سایت ها در خصوص فضای استادیوم گفت و در بین صحبت ها طعنه ای هم به سحر قریشی زد!

همیشه از بیرون با حسرت به ورزشگاه آزادی نگاه می‌کردم

من یکی از کسانی بودم که حضور در ورزشگاه و دیدن بازی فوتبال تیم ملی کشورم برایم دغدغه بود و همیشه وقتی از اتوبان آزادگان عبور می‌کردم و ورزشگاه آزادی را می‌دیدم از خودم سوال می‌کردم که چرا ما نباید اجازه حضور در آن را داشته باشم و بتوانیم از نزدیک یک مسابقه فوتبال را تماشا کنیم. همیشه برایم جای سوال بود که اگر ما وارد ورزشگاه شویم چه اتفاقی می‌افتد و چه مشکلی وجود دارد که چنین مجوزی به ما داده نمی‌شود. اینها سوالاتی بود که خوشبختانه توانستم پاسخ آن را بیابم.

شانس آوردم که توانستم به استادیوم بروم

سه ساعت مانده بود به شروع بازی به من اطلاع دادند که حضور بانوان در این بازی آزاد است و من هم یکی از نفراتی هستم که این اجازه را دریافت کردم. این موضوع خیلی دیر اتفاق افتاد و اطلاع رسانی در مورد آن درست و به موقع نبود. ۳ ساعت مانده به شروع بازی باید از منطقه زعفرانیه به ورزشگاه آزادی می‌رفتم و واقعاً حضورم دقیقه نودی بود و اگر در این میان سر فیلم برداری بودم و یا وقتم به شکل دیگری تنگ بود ممکن بود چنین فرصتی را از دست بدهم و نتوانم بازی تیم ملی را از نزدیک ببینم.

حضور بانوان در بازی ملی مشکلی ایجاد نمی‌کند

ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه مشکلاتی ایجاد کرده است و پیش از این دیدیم که خیلی‌ها با تغییر چهره خودشان را وارد ورزشگاه کردند. در مورد آنهایی که رنگی هستند و هوادار دو آتشه یکی از تیم‌های داخلی هستند نظری ندارم و ممکن است در بازی‌ها به هر حال سر برد و باخت و تعصب رنگی دعوا و درگیری ایجاد شود و مشکل به وجود بیاید ولی برای بازی ملی به نظرم هیچ مشکلی وجود ندارد و امیدوارم حداقل در این دیدارها از این به بعد هم اجازه دهند بانوان حاضر شوند. این بار هم اطلاع رسانی درست و به موقع انجام شود که مشکلات این چنینی پیش نیاید.

هواداران خانم که خارج از لیست دعوت بودند هم وارد شدند

در بین خانم‌هایی که وارد ورزشگاه شدند فقط کسانی که در فهرست دعوت بودند حضور نداشتند و تعدادی از هواداران خانم هم که دوست داشتند وارد شوند توانستند به ورزشگاه بیایند و من خودم ۳ نفر را که موقع ورودم دم در دیدم داخل ورزشگاه حضور داشتند. اینکه حالا افرادی دوست داشتند بیایند و پشت در ماندند اتفاق خوبی نیست ولی خب باید به اطلاع رسانی‌ها دقت می‌کردند و اخبار را کامل می‌خواندند که متوجه شوند حضور بانوان به چه شکل است.

ما هر کاری بکنیم عده‌ای در فضای مجازی فحشمان می‌دهند

عده‌ای که همیشه برای ایراد گرفتن و فحاشی در فضای مجازی همیشه حضور دارند بعد از این بازی هم ما را بی نصیب نگذاشتند و می‌گفتند چرا وقتی همه بانوان اجازه ورود ندارند ما به دیدن بازی رفتیم. برای چه نباید می‌رفتم؟ این قانونی است که مدت‌ها دارد روی آن کار می‌شود و قدم به قدم جلو می‌رود تا به آن جایی برسد که انتظار داریم. در کشور ما عده زیادی هستند که خواستار حضور بانوان در استادیوم هستند ولی باید توجه کرد افراد زیادی هم به شدت با این موضوع مخالفند و شرایط جامعه ما این اجازه را نمی‌دهد که چنین قانونی را یک شبه تغییر دهند و باید با اقدامات این چنینی قدم به قدم جلو رفت و این بازی و دعوت از خانم‌ها به این شکل هم یک قدم بزرگ بود. اگر من و امثال من نمی‌رفتیم این قدم برداشته نمی‌شد و به نوعی به باز شدن درب ورزشگاه به روی خانم‌ها کمک کردیم ولی متاسفانه هر کاری کنیم ما را فحش می‌دهند.

منقلب نشدم، به وجد آمدم!

واقعاً دلیل حساسیت‌هایی که به خرج داده می‌شود را نمی‌دانم. حضور در یک فضای پر جمعیت خطرناک است؟ خب یک پاساژ بزرگ هم ممکن است پر جمعیت باشد پس خطرناک است؟ خیلی وقت‌ها کنار دریا هم مملو از جمعیت است. فضای ورزشگاه خیلی خوب بود و من به شخصه از آن به وجد آمدم. منقلب شدن را نمی‌فهمم و نمی‌دانم چطور کسی در ورزشگاه منقلب می‌شود ولی آن شخص باید در یک پاساژ بزرگ یا کنار دریا هم منقلب شود. من به هیچ وجه چنین حسی نداشتم.

چرا کشتی و شنا را از تلویزیون نشان می‌دهند؟

اینکه می‌گویند دیدن فوتبالیست‌ها با لباس ورزشی آستین کوتاه و شورت ورزشی مشکل دارد و مردها در این شرایط نیمه برهنه هستند اولا ما که برهنگی ندیدیم و از فاصله سکو تا زمین هم چیزی به آن شکل قابل رویت نیست ولی اگر چنین مشکلی هم هست چرا این مسابقات پخش می‌شود؟ چرا کشتی را پخش می‌کنند که با دوبنده است؟ چرا شنا را پخش می‌کنند که کلا یک تکه لباس است؟ اگر مشکل دارد نباید این ها از تلویزیون نشان داده شود.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

متلک نفیسه روشن به سحر قریشی: در استادیوم منقلب نشدم!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا