چهره ها

مسخره کردن مهناز افشار توسط چیستا یثربی به همراه جزئیات و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مسخره کردن مهناز افشار توسط چیستا یثربی به همراه جزئیات و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چیستا یثربی گفت :مهناز افشار دیالوگ بد مى گوید.

چیستا یثربی متولد ۲۷ مهر ۱۳۴۷ نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، مدرس دانشگاه، منتقد، مترجم، ناشر و نویسنده تئاتر و سینما در آلمان است؛او در گفت و گوی اخیر خود انتقادات عجیبی از مهناز افشار در رابطه با بازیگری بد او داشته است!!

مهناز افشار
مهناز افشار

چیستا یثربی درباره ی مهناز افشار چه گفت ؟

یثربى در ارتباط با نمایش “الیور توئیست” و نقش آفرینى مهناز افشار در آن گفت: حسین پارسایى کارگردان نمایش “الیور توئیست” قبلا ٣ نمایشنامه من را با تئاترى ها روى صحنه برده که البته در تمام آنها به دلیل نابلدى شکست سنگین خورده است و مثل حالا سراغ مهناز افشار نرفته بود.

مهناز افشار دیالوگ بد می گوید !!!!!

مهناز افشار بازیگر من بوده ولى با کمال احترامى که براى ایشان قائل هستم مى گویم مهناز افشار دیالوگ بد مى گوید، اصلا دیالوگ احساس نمى کند که باید در آن حس باشد کلیشه اى دیالوگ مى گوید، خانم افشار بازیگر تئاتر نیست، خانم افشار مطالعه تئاترى نداشته است. افشار در نمایش “گاردن پارتی در برف” بازیگر من بود و قرار بود در “آخرین پرى کوچک دریایى” هم نقش کوچکى گلاب آدینه به وى بدهد که متن آن براى من بود.

وى در ادامه اضافه کرد: نمایش “گاردن پارتی در برف” بعد از مدتى توسط پرستو گلستانى به روى صحنه رفت که کلى جایزه دریافت کرد. زمانى که کار دست بچه هاى تئاتر باشد نتیجه مثبت از آب درخواهد آمد، چرا پرستو گلستانى با “گاردن پارتى در برف” موفق شد ولى با مهناز افشار کار رد شد، به دلیل بازی ضعیف این بازیگر! هنوز نامه بازبین ها را دارم که نوشتند بازیگران را عوض کنید و از بازیگران تئاترى استفاده کنید ما به شما سالن خواهیم داد. این اتفاقات در دوره شریف خدایى و مسافر آستانه رخ داد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مسخره کردن مهناز افشار توسط چیستا یثربی به همراه جزئیات و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا