چهره هاسلبریتی ایرانی

مصاحبه کامل الناز حبیبی با مهران مدیری در برنامه دورهمی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

مصاحبه کامل الناز حبیبی با مهران مدیری در برنامه دورهمی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) میهمان مهران مدیری است.

الناز حبیبی ۲۱ مرداد سال ۱۳۶۷ در تهران متولد شد. او در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۸ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. حبیبی تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. او تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است. تا کنون چندین تئاتر را بر روی صحنه بازی کرده‌است که به مهمترین نقش ایشان در تئاتر می‌شود به نمایش سلول‌های حروم… اشاره کرد در ابن نمایش با مهدی ساکی و آرش اشاداد هم بازی بود.

فیلم های سینمایی «خجالت نکش» و «ماه گرفتگی» و همینطور سریال های «پرستاران» و «پادری» از آخرین کارهای این بازیگر است.

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در برنامه دورهمی درباره نحوه ورود به دنیای بازیگری گفت:من از ۹ سالگی وارد این حرفه شدم . آقای امینی یکی از اقوام ما که مدیر تولید است من را معرفی کردند و من کارم را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کردم و الان نزدیک به ۲۰ سال است که در این حرفه مشغول به کار هستم.

بازیگر دردسرهای عظیم درباره رشته تحصیلی اش گفت:من فوق دیپلم تدوین و لیسانس کارگردانی دارم اما بازیگری اولویت همیشگی من است و کارگردانی و تدوین را برای کمک به بازیگری خوانده ام . محبوبیت من بیشتر با سریال هایی که بازی کردم اتفاق افتاد بخصوص سریال دردسرهای عظیم.

الناز حبیبی درباره اهمیت نقش مقابل در بازیگری گفت:من خیلی به این موضوع که چه کسی مقابلم بازی میکند حساس نیستم اما دوست دارم با برخی از بازیگران بازی کنم که از جمله آنها مهتاب کرامتی و شما هستید و آقای عزتی که نقش مقابل ایشان را بازی کردم . مهران مدیری با آمدن اسم خانم کرامتی از او برای حضور در برنامه دعوت کرد.

 

 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

مصاحبه کامل الناز حبیبی با مهران مدیری در برنامه دورهمی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا