چهره هاسلبریتی خارجی

معرفی آخرین فیلم وین دیزل ؛ بازیگر برجسته هالیوود

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معرفی آخرین فیلم وین دیزل ؛ بازیگر برجسته هالیوود

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بازیگر برجسته هالیوود، وین دیزل به گروه فیلم کمدی اکشن ‘Muscle’ ملحق شد. وین دیزل علاوه بر بازی در این اثر، یکی از تهیه کنندگان فیلم هم می باشد. این بازیگر ۵۰ ساله که از معروف‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سری فیلم‌های سریع و خشمگین، ریدیک و تریپل اکس اشاره کرد، در صحنه‌های اکشن این فیلم بازی خواهد داشت.

در واقع این فیلم محصولی از کمپانی  STX می‌باشد که دیزل پیش از این در فیلم موفق “سریع و خشن”‌ با این کمپانی فیلمسازی تجربه همکاری را داشته است. او که یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز می‌باشد در خصوص کار تولید فیلم می‌گوید: «تهیه کننده بودن باعث شده که در مورد کلیت یک فیلم مسئول‌تر و متعهدتر باشم. همچنین لازم به ذکر است که همه شخصیت‌های فیلم نقش‌های چشمگیری دارند. و من فکر می‌کنم یک فیلم خوب فیلمی است که همه نسبت به نقش و مسئولیتشان در فیلم تعهد داشته باشند و در آن جایگاه بدرخشند به طوریکه تک تک اعضای فیلم به خاطر کارشان مورد تشویق قرار بگیرند»

وین دیزل که در حال حاضر فیلم  ‘Avengers: Infinity War’ روی پرده سینماها دارد از موفقیت این کار بسیار خوشحال است. او دوبلور کاراکتر گروت در این اثر قابل تحسین می‌باشد. او در ادامه در مورد این فیلم چنین گفت: «این کار واقعا تیم بسیار خوبی داشت و من فکر می‌کنم به هیچ عنوان حس اتحاد در این کار از دست نرفت و خیلی خوشحالم که جزئی از این پروژه بودم.»

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معرفی آخرین فیلم وین دیزل ؛ بازیگر برجسته هالیوود

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا