سینما

معرفی اتاق تاریک در اولین روز جشنواره فجر ۹۶ + خلاصه فیلم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

معرفی اتاق تاریک در اولین روز جشنواره فجر ۹۶ + خلاصه فیلم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

فیلم و سریال

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

* نام فیلم: اتاق تاریک
* کارگردان: روح‌الله حجازی
* فیلمنامه نویس: روح‌الله حجازی


* بازیگران: ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی با معرفی سید علیرضا میرسالاری بازیگران اتاق تاریک هستند.

اصل مطلب: این فیلم ایرانی در ژانر اجتماعی است و در آن شاهد حضور بازیگران مطرحی چون ساره بیات و ساعد سهیلی هستیم. علاوه بر کارگردانی، حجازی به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده نیز در فیلم اتاق تاریک حضور داشته است.

آنچه باید بدانید: روح‌ الله حجازی پس از سه سال دوری از ساخت فیلم، حال قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال با فیلم اتاق تاریک حضور داشته باشد. این فیلم پس از فیلم‌هایی چون در میان ابرها، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو و مرگ ماهی، پنجمین اثر بلند سینمایی حجازی است. فیلم مرگ ماهی، آخرین ساخته حجازی بود که سه سال پیش منتشر شد و حال او پس از سه سال این بار با فیلم اتاق تاریک بازگشته است.

خلاصه فیلم: فیلمنامه «اتاق تاریک» را روح‌الله حجازی با روایتی از فصل مشترک زندگی فرهاد و هاله به نگارش درآورده است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده‌اند و این سرآغاز تغییرات دیگرى است که آن‌ها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار مى دهد.


آنچه باید منتظرش باشید: فیلم روح الله حجازی آماده نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است.
«اتاق تاریک» پنجمین اثر بلند روح‌الله حجازی است که بعد از آخرین ساخته‌اش به نام «مرگ ماهی» و دیگر آثارش مانند «در میان ابر‌ها» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این هنرمند جوان به سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.
حضور حجازی در دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر به دور از حواشی نبوده و فقط یک فیلم «در میان ابر‌ها» موفق به کسب دریافت سیمرغ فجر شده است. در میان آثار ساخته شده توسط حجازی دو اثر «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک محمودی و بانو» هر کدام به دلیل ممیزی‌های بخش داوری از دور رقابت جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شدند، اما در عوض در جشنواره‌های خارجی فقط چند نمایش محدود داشته بود.
حجازی در جایگاه کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سه سال پس از «مرگ ماهی» با «اتاق تاریک» تجربه‌ای متفاوت را نسبت به دیگر آثارش در جشنواره فجر ۳۶ به نمایش می‌گذارد.


عوامل اصلى فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری؛ پیمان شادمانفر، مدیرصدابرداری؛ حسین بشاش، طراح چهره پردازی؛ عباس عباسی، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان؛ امید علیازی، طراح صحنه؛ بهادر حسین زاده، طراح لباس؛ مروارید کاشیان، فیلمبردار؛ ادیب سبحانی، دستیار اول فیلمبردار؛ مرتضی سبحانی، مدیرتدارکات؛ امیر اسکندری، منشی صحنه؛ دنیا راد، عکاس؛ امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای؛ آریان امیرخان، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان؛ سید روح الله حجازی.

این پست توسط بخش فیلم و سریال مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

معرفی اتاق تاریک در اولین روز جشنواره فجر ۹۶ + خلاصه فیلم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا