موسیقیموسیقی ایران

معرفی تیتراژ سریال های ماه رمضان ۹۷ و خوانندگان آنها

مجله اینترنتی کولاک: ماه رمضان ۹۷ فرصت خوبی برای تلویزیون است تا با سریال ها و برنامه های ویژه این ماه مخاطبان زیادی پیدا کند. تیتراژ سریال ها و برنامه های ویژه این ماه نیز معمولا با استقبال روبه رو شده و طرفداران زیادی پیدا می کند.

همه ساله برنامه‌ها و سریال‌های ماه مبارک رمضان جزو پرطرفدارترین برنامه‌ها هستند و حتی در برخی مواقع انتخاب درست خواننده‌ها از سوی تهیه کنندگان برنامه باعث پربیننده شدن آن برنامه در ماه مبارک رمضان آن سال شده است.

شنیده‌ها حاکیست از انتخاب‌های خواننده برای برنامه ها و سریال‌های رمضان امسال به نتایج جالبی ختم شده است که می‌تواند برای بسیاری ازدوستداران موسیقی جالب توجه باشد. گفته شده امسال «هورش بند» و «حجت اشرف‌زاده» به عنوان خوانندگان تیتراژ برنامه «جشن رمضان» معرفی شده‌اند. برنامه‌ای که همواره جزو برنامه‌های پرطرفدار این ماه است و حضور چهره‌ها و اهالی هنر در این برنامه آنرا جزو پربیننده ترین برنامه‌ها کرده است.

حمید هیراد و پازل‌بند هم گویا امسال با دست پر آمده‌اند و هر دو آثاری را منتشر خواهند کرد.

در این بین شنیده شده که شهاب مظفری و بهنام بانی اصلی‌ترین گزینه‌های برنامه «ماه عسل» هستند که گفتگوها و رایزنی‌ها با این هنرمندان آغاز شده و تا مراحلی هم پیش رفته است.

/موسیقی ما

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا