چهره هاسلبریتی خارجی

معرفی فرزندان خوش استایل ستاره‌های بالیوود+عکس

مجله اینترنتی کولاک: صنعت بالیوود همیشه با آغوش گرم پذیرای فرزندان سلبریتی‌ها بوده است. سال گذشته جانوی کاپور، دختر سری دیوی و  ساراعلی خان، دختر سری دیوی ورودی موفقیت‌آمیز به این عرصه داشتند.

از آرین خان خوش استایل(پسر شاهرخ خان) تا جنید خان که همچون پدرش عامر خان، خاص به نظر می‌رسد همه چهره‌هایی هستند که از همین حالا که وارد این حرفه نشده‌اند طرفداران بسیار زیادی دارند و صفحات شخصی‌ آنها در فضای مجازی فالوئرهای فراوانی دارند. جالب است بدانید که خیلی از فرزندان سلبریتی‌های مطرح تصمیم دارند راه والدین خود را ادامه دهند و وارد این حرفه پرزرق و برق شوند. در اینجا برخی از این ستاره‌های نسل آینده‌ِی بالیوود را معرفی خواهیم کرد.

 

  1. آرین خان

آرین خان، پسر سوپراستار مشهور، شاهرخ خان از همین حالا موج عظیمی از طرفداران سینما را جذب خود کرده است. آرین که چهره و استایل جذابی دارد ترجیح می‌دهد که از رسانه‌ها و دوربین عکاسان فضول دور بماند. او دوست دارد مانند یک نوجوان معمولی این دوره از زندگی‌اش را سپری کند. او گاه گاهی عکس‌های جذابی از خودش را در صفحه ایسناگرامش می‌گذارد. آرین خان که ۲۱ سال سن دارد به تازگی تحصیلات خود را در رشته فیلمسازی به پایان رسانده و به گفته پدرش، علاقه‌ای به بازیگر شدن ندارد. او به کارگردانی علاقه‌مند است و پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی لازم وارد حرفه فیلمسازی خواهد شد.

 

  1. سوهانا خان

سوهانا خان، دختر شاهرخ است. اگر برادر او، آرین در این لیست قرار بگیرد حتما او هم خواهد بود. سوهانا خان ظاهرا علاقه زیادی به دنیای تصویر و بازیگری دارد. او در حال سپری کردن دوره‌های بازیگری است. شاهرخ خان در تولد ۵۰ سالگی‌اش از علاقه دخترش به این حرفه صحبت کرد. او گفت دخترش تصمیم دارد وارد حرفه بازیگری شود اما قبل از اتمام تحصیلاتش و گذراندن دوره‌های لازم برای بازیگر شدن اجازه ورود به این حرفه را ندارد.  اگرچه سوهانا جلوی دوربین عکلاسان خبری خجالتی به نظر می‌رسد اما در فضای مجازی خیلی فعال است.

  1. آروو کومار

کیلاری معروف بالیوود، آکشی کومار دو یک پسر و یک دختر دارد. آروو به خاطر چهره‌ جذابش، گاها پسر چشم آبی خطاب می‌شود. اکشی کومار دوست دارد پسرش در زمینه ورزش با پشتکار فعالیت کند و آروو به این خواسته پدرش با علاقه عمل می‌کند. آکشی کمار و همسرش توئینکل کانا، بازیگر نام آشنای بالیوود، دوست ندارند بچه‌هایشان در مرکز توجه و سوژه عکاسان باشند. اما گفته می‌شود آروو نیز علاقه دارد همانند پدر و مادرش وارد این حرفه شود. او هنوز تحصیلات دبیرستانی خود را به اتمام نرسانده و راه زیادی در پیش دارد.

 

  1. ابراهیم علی خان

درمورد ابراهیم، فکر نمی‌کنیم نیازی به معرفی باشد. او شباهت غیرقابل وصفی با پدرش سیف علی خان دارد. خواهر او سارا، سال گذشته وارد این صنعت شد و با استقبال خوبی مواجه شد. فرزند کوچک‌تر سیف‌علی خان و آمرینا سینگ، قطعا جز ستاره‌های نسل آینده بالیوود خواهد بود. او قبلا در فیلم «Tashan» با بازی پدرش و کرینا کاپور بازیگری را تجربه کرده است. ابراهیم که الان ۱۸ ساله است واهمه‌ای از بروز ژن برتر خود در عکس‌ها ژست گرفته‌اش ندارد و آینده خود را در این حرفه می‌بیند.

 

  1. ناویا ناولی ناندا

او نوه سوپراستار برجسته و بزرگ بالیوود، آمیتاب بچن است و قطعا قابلیت برآورده کردن انتظاراتی در حد نسل بچن بزرگ بودن را دارد. ناویا برخلاف مادرش، شویتا بچن که علاقه‌ای به این حرفه نداشت، عاشق هنر و سینماست. او یکی از محبوب‌ترین فرزندان ستاره‌هاست. آمیتاب بچن معمولا علاقه زیادی به انتشار عکس‌های دونفره‌‌شان با ناویا دارد. ناویا که ۲۲ ساله است تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام رسانده در حال آماده شدن برای ورود به پرده نقره‌ای سینماست.

 

  1. خوشی کاپور

خوشی کاپور دختر کوچکتر مرحوم سری دیوی است که به خودی خود استایل و ژن بازیگری را دارد. او غالبا در کنار خواهرش جانوی و پدرش بونی کاپور در مجامع عمومی دیده می‌شود. خوشی هم مثل خواهرش جانوی به سینما علاقه دارد و تصمیم گرفته وارد این حرفه شود. گفته می‌شود کارن جوهر در حال گفتگو با بونی کاپور و خوشی ۱۹ ساله است و قرار است امسال در اولین فیلم خود به تولید کارن جوهر بازی کند.

 

  1. کریشنا شروف

او خواهر ستاره موفق این روزهای بالیوود، تایگر شروف و دختر ستاره کهنه کار، جکی شروف است. کریشنا غالبا عکس‌های جسورانه و زیبایی از خودش در صفحه ایسنتاگرامش به اشتراک می‌گذارد. او نیز همچون برادرش به بازیگری علاقه دارد و مسحور زییایی‌های این حرفه است و به زودی شاهد ورود او به این حرفه خواهیم بود.

 

  1. یاشواردان آهوجا

یاشواردان پسر کمدین برجسته و مطرح نسل قبل بالیوود، گویندا است. یاشواردان تحصیلات خود را در لندن به اتمام رسانده  و در کشمکش ورود خود به سینما به سر می برد. او شباهت خاصی به بازیگر مطرح بالیوود، رنبیر کاپور دارد.

 

  1. جنید خان

هیچ لیستی بدون ذکر نام ستاره‌های بی عیب و نقص بالیوود، عامر خان و فرزندانش از ازدواج اول او با رینا داتا تکمیل نمی‌شود. اینکه فرزندان سلبریتی‌ها راه والدینشان را ادامه دهند مسئله جدید و عجیبی نیست و درمورد فرزندان عامر خان نیز این موضوع صدق می‌کند. پسر عامر خان جنید خان علاوه بر بازیگری به کارگردانی و فیلمسازی هم علاقه بسیاری دارد. جنید خان در فیلم “پی کی” علی رغم مخالفت پدرش با اصرار بسیار کار دستیار کارگردانی راج کومار هیرانی را انجام داد و به پدرش قول داد که به درس و تحصیلش لطمه‌ای وارد نشود. عامر خان در این باره می‌گوید:‌«به جنید گفته‌ام که راه دشواری را انتخاب کرده است. او پسر من است و قطعا مقایسه‌های انجام خواهد شد و من درمورد او سخت‌گیرتر خواهم بود.»

عامر خان همچنین گفت که دخترش ایرا هم با بازیگری علاقه دارد و فکر می‌‌کند دخترش هم آینده‌اش را در دنیای سینما ترسیم کرده است. عامر خان می‌گوید اگرچه از فرزندانش در راستای خواسته‌ها و علایق‌شان حمایت می‌کند اما اگر بازیگران خوبی نباشند قطعا با صراحت این موضوع را به آنها خواهد گفت.

 

  1. آنایا پاندی

نفر آخر در لیست ما، آنایا پاندی دختر کمدین کهنه‌کار بالیوود، چانکی پاندی است. آنایا که مشتاقانه منتظر اکران اولین خود است از دیگر افرادی بود که علاقه بسیاری برای ورود به دنیای فیلم و سینما داشت و پس از تلاش‌های بسیا و حمایت پدرش راه برای او هموار شد. فیلم اول او «دانش آموزان سال۲» به تهیه کنندگی کارن جوهر امسال اکران خواهد شد. او استایل فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا به رقیبی سرسخت برای دیگر هم نسلی‌های خود در سینما تبدیل خواهد شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا