سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم سینمایی گلس glass +خلاصه داستان و بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی گلس فیلم اول باکس آفیس آمریکا باقی ماند که فروش آن از نمایش در ۳۸۴۴ سالن سینما، ۵۳ درصد کم شد. البته این بهتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت و مجموع فروش فیلم در ۱۰ روز در بازار داخلی آمریکا به ۷۳.۶ میلیون دلار رسید.  شیامالان کارگردان فیلم از سرمایه‌گذاران تولید آن هم بوده است.

در همین حال «گلس» یا «شیشه» در دومین هفته اکرانش در باکس آفیس جهانی موفق ظاهر شد و فروش خود در ۵۵ بازار فیلم را به ۲۳.۶ میلیون دلار رساند. به این ترتیب مجموع فروش فیلم در بازار جهانی به ۱۶۲.۷ میلیون دلار رسیده است.

 

فیلم Glass دنباله فیلم Split است و سومین فیلم مرتبط با دنیای Unbreakable محسوب می‌شود. فیلم Glass آخرین فیلم این سه‌گانه است و در این فیلم دیوید دان به دنبال رد قاتل سریالی فیلم Split، یعنی کوین وندل کرامب/هیولا خواهد بود. البته تهدیدها و خطراتی را که شخصیت پرایس به وجود می‌آورد هم به داستان باید اضافه کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد هسته اصلی داستان فیلم Glass همچون دیگر فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی بر تقابل خیر و شر تأکید دارد.

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Glass بر عهده ام. نایت شیامالان بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا